nedeľa 11. augusta 2013

Ahojte! Neozvala som trošku dlhšie, no tento týždeň bol naozaj dosť rušný, takže som vôbec nemala čas. Fotiť som fotila, nie až toľko, ale budem sa snažiť urobiť dneska malé Food diary :) Celý týždeň sme boli u babky, kde sme robili veľké letné upratovanie v obrovitánskom dome, takže sme mali naozaj čo robiť. Predsa to nenecháme na babku a trošku pomôžeme :) Zajtra ideme na chatu do Tatier, takže dneska sme podnikli menšie nákupy oblečenia aj potravín. Keďže vyššie v horách je dosť chladno, dobre padli aj tie zľavy na zimné oblečenie. Snažila som sa kúpiť veci, ktoré využijem aj do školy, takže som si pokúpila kabát, svetrík, dve tričká a z toho každá vec stála len 5€. Potom sme sa vrhli do Tesca. Keďže budeme mať polpenziu, raňajky aj večeru, zamerala som sa hlavne na mliečne produkty, bez ktorých si deň ani neviem predstaviť. Neviem, čo môžem očakávať, čo sa týka stravovania. Na jedálnom lístku som zazrela, že na raňajky podávajú jedlá typu hemendex, praženica, párky a to nie je naozaj nič pre mňa. Takéto raňajky nemám rada, nezasýtia ma a nejedávala som ich ani predtým ako som sa začala stravovať zdravšie. Na obedy a večere sa však veľmi teším :) Takisto ako sa teším aj na túry a kúpalisko. Budem sa snažiť fotiť veľa, aby som Vám sem mohla hodiť zopár fotiek :). Ešte čo sa potravím týka, na fotkách chýba kuskus, med a obľúbené fazuľky v chilli omáčke, ktoré nesmú zostať doma ♥ Takže toľkoto k potravinám do zásob. Čo vy? Ktoré potraviny Vám nesmú chýbať na cestách? :)

Baby špenát ♥
Šalátová zmes ♥
4 tvarohy ♥
500gr ovocný jogurt ♥
950ml vanilkové acidko ♥
Mint truffle ♥
Ovsené vločky ♥
Ovsené keksíky ♥
Knäckebrot ♥
Sušené brusnice ♥
Sušené marhule ♥

7 komentárov:

  1. Neni to acidko moc sladké? Ja si vzdycky koupim tyhle ochucene a moc mi to nechutna,jak je to sladke..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo, ani neviem, pretože som ho pila už dávnejšie, ale mám rada ochutené, no na túto vanilkovú si zrovna nepamätám :) Preto som si ho kúpila, pretože som ho už dlho nepila a chcem si urobiť s tým overnight oats, ktoré mám aj tak najradšej s ovocným jogurtom, takže uvidím. Ja aj tvarohy aj biele jogurty si ochucujem medom, takže sladké mi moc nevadí :)

      Odstrániť
  2. bez mléčných výrobků si taky neumím představit ni den!
    a na dovolenou bud připravená se vším :D nikdy nevíš co tam bude k jídlu :D mám své zkušenosti...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne nesmú chýbať tiež sucháre a nejaké tie mliečne výrobky, uží si tatry!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. )) miluji čerstvý špenát... jinak dělam prakticky stejné nákupy :D, jen už nekupuji nic ochuceného jen bílý jogurt a bílý kefír) a raději si to vše ochutím doma sama čerstvým rozmixovaným ovocem... včera jsem si dělala z tvarohu pomazánku (klasika - jedna vanička tvarohu 0,5%, velká hrst nakrájené pažitky, jeden stroužek česneku, sůl) mňam mňam mňam))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mnam acidko to ja mozem :)

    Inak ak ta zaujima ako funguje hadi krem na nohy recenzia u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/nieco-co-ste-este-neskusali-od-tiande.html

    OdpovedaťOdstrániť