pondelok, 26. augusta 2013



Coctail s hroznom a Acai čajom
Knäckebroty s chilli fazuľkami a zeleninovým pyré
Zeleninový šalát so šunkovou salámou
Kuracie mäsko a grilovaná hliva so zeleninovým pyré a kuskusom
príloha: ľadový šalát a paprika
Cestoviny z M&S s kuracím mäskom, kečupom, grilovanou hlivou, posypané syrom
Tvaroh s medom a najlepšou mintovou čokoládkou z M&S
 
Tvaroh s ovocným jogurtom, tmavým hroznom, sušenými brusinkami a marhuľami

Kuracie mäso s ananásom, šunkou a syrom, dvomi kopčekmi ryže a baby špenátom

Po tomto včerajšom obede som konečne mala možnosť ochutnať Acaico. Musím povedať, že som si ho úplne zamilovala a určite si ho budem kupovať častejšie. Je vynikajúce ♥ Chutnali ste ho už? Ak nie, určite odporúčam! V týchto dňoch sú u nás hody, čo predstavuje množstvo (nepreháňam! mamina napiekla 6 druhov) zákuskov. Hody naozaj neznášam, pretože sa im nedá proste odolať :D Škoda len toho počasia, ktoré tento rok veľmi nevyšlo. Ako ste strávili víkend vy? :)

14 komentárov:

  1. Mňam aké neskutočné pochúťky,zdravo žiješ to je super!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňaaaam, všetko to vyzerá tak skvelo a chutne! :) Dala by som si hlavne posledné papaníčko :)

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já tě chci domůů!! Takové dobroty :)) Mňam! Nejvíc se mi líbí všechno, co je sladké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty mě tak ničíš!! Nádhera, fakt o té kuchařce popřemýšlej, šla by na dračku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeem ♥♥♥ ty ma vždy potešíš tak peknými komentármi :)

      Odstrániť
    2. To jsem ráda! :* Ty mě ještě víc těšíš těma fotkama, ještě mi uvařit a jsem Tvá! :D

      Odstrániť
  5. Toto mi nedělej! Tolik dobrot na jednom místě. Všechno bych si to dalo. Tvá čína vypadá naprosto božsky! Přijď mi někdy uvařit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Týjo, mňam. Sbíhají se mi sliny z těch dobrůtek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. proč sem chodim večer, pak mám hrozné chutě. :) Když jsme teď byli na dovolence na Slovensku, tak jsem reklamy na acaico viděla všude, u nás to myslim zatím neni, nebo jsem to aspoň neviděla

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wow, to jsou mňamky, máš to krásně aranžované a nafocené :) acaico jsem nikde neviděla, jaký je to jogurt? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Acaico nie je jogurt :) Je to mrazená dreň ovocia, ktoré mi chuťovo pripomínalo lesné plody, je to naozaj veľké, ja som rozmýšlala, že si to nechám na dvakrát, ale napokon moja "pažravosť" zvíťazila :D Naozaj ti ho odporúčam aspoň ochutnať :) Je dosť drahé, takže sa ho nechystám kupovať často, skôr len raz za čas, hlavne ked budem v škole :)

      Odstrániť
  9. mňam všetko to vyzerá tak výborne! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Všechno to vypadá tak krásně :))) Máš v tomhle talent :)) Ještě jsem snad neviděla krásnější fotky jídla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mňam super inšpirujúce :)

    zlrocksisters.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť