sobota 3. augusta 2013

Breakfast & Snack ♥

Dobré ráno ♥
Moje ráno sa začalo už omnoho skôr, ale predpokladám, že väčšina z Vás nie je také ranné vtáča a vstávate väčšinou v tomto čase. Ja som hore už od šiestej, takže momentálne mám za sebou už aj desiatu a môžem sa s Vami podeliť o moje dnešné ranné menu. Na raňajky som sa vrhla ako besná, lebo som vedela, že ma v chladničke čakajú overnight oats ♥♥♥ Včera aj dneska to boli moje raňajky a naozaj, kto ich ešte neskúšal, proste to musíte vyskúšať! Raz ich okúsite a budete si ich chcieť robiť stále. (u mňa je to tak) Desiatu som mala už o pol devatej. Áno, áno. Poctivo a pekne dodržiavam časové odstupy medzi jedlami. Ale moje bruško si na to už zvyklo a potom si to pýta samo :) Keďže máme domáce broskyne a marhule a nikto okrem mňa v tejto domácnosti neje poriadne ovocie, vždy to zostáva na mne. K broskyniam som si pridala biely jogurt a ozdobila tečúcou čokoládou a mätou. Ešte dneska sa s Vami podelím o príspevok, v ktorom Vám ukážem balíček, ktorý mi prišiel včera. Veľmi som sa potešila, keď mi poštárka priniesla balíček, na ktorý som už netrpezlivo čakala. Naskytla sa mi totiž možnosť otestovať doplnky od firmy Mixturam, takže Vám ukážem, aký potravinový doplnok som si namiešala ja :). 

Overnight oats
Vždy sa mi veľmi páčilo ako si niektoré robíte overnight oats do nádobiek od arašidového masla. Tiež som si ich chcela urobiť do nejakej nádobky a potom mi padla do oka čajová súprava a využila som ju práve na toto. Môžte mi veriť, že sa mi to je omnoho lepšie z takejto nádobky ako z taniera. Proste overnight oats ako má byť :) 

Postup:
20gr ovsených vločiek som si zmiešala s 1/2 ovocného jogurtu a poukladala na dno nádobky. Na túto vrstvu som si nasypala mrazené maliny. Potom som si zmiešala ďalších 20gr ovsených vločiek s 50gr bieleho jogurtu a túto vrstvu "uložila" na maliny. Druhú 1/2 jogurtu som vyliala na druhú vrstvu a na jogurt som poukladala opäť mrazené maliny. Celé som to ozdobila bielym jogurtom a tečúcou čokoládou. Keď som sa do toho ráno pustila, celé som to premiešala
a zaliala troškou mlieka. Proste dokonalé raňajky ♥



Broskyne s bielym jogurtom

Ako je u nás typické pre sobotu, idem sa vrhnúť do upratovania. 
Aké sú Vaše plány na dneska? :)

20 komentárov:

  1. to vypadá naprosto skvěle ! jak jsi udělala tu tekoucí čokoládu?
    a těším se na ten příspěvěk:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urobila som si ju tak, že do malého pohárika som si dala 2čl kakaa a do toho trošku vody. Potom som si to rozmiešala, ale musí to mať tu spravnu konzistenciu, že ani riedke, ani husté, proste také presne. To zbadáš sama :) Ak je to veľmi husté pridáš ešte štipku vody, ak riedne tak zase kakao. Na to ani nie je ten správny recept. Z toho ti však ešte aj zostane, lebo vlastne to je len ozdoba. Aj na palacinky si robím takúto čokoládu. Tú si potom dám do sáčku a na rohu sáčku spravím takú maličkú dieročku s nožnicami a tak si to vlastne ozdobím :)

      Odstrániť
  2. Mám hlad :D Úžasné! Taky bych to snědla všechno, nejde odolat prostě...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je zase krásných dobrot! ♥
    Dneska budu odpočívat a k večeru grilovat. Chtěla jsem původně i cvičit, ale jak je to horko, tak to moc nevypadá, že bych se k tomu dokopala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já jsem totální ranní ptáče, protože cácorka mě spát prostě nenechá :D vstáváme v 5, každý den, takže moje desiata bývá v 8 a v 10 mám druhé kolo :D jinak díky za tvé krásné overnights (česky tomu říkám "přes-noc-vločky")! Díky tvým fotkám jsem si je poprvé udělala a snídám je 2-3x týdně :-) fotíš jídlo nádherně, vždy se mi zbíhají sliny ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Božee ♥♥♥ Dakujem za tento krásny komentár :) Som veľmi rada, že som ťa aspoň trošku "inšpirovala" a chutia ti :) Je to proste dobrôtka. Páni, tak ty si naozaj ranné vtáča :D To mi pripomína mna cez školu ked mám aj ja druhé kolá určitých jedál :D

      Odstrániť
  5. Mňammm !a máš to i hezky nafocené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. keď budem veľká ( :D ) budem mať veľký dom a v ňom môžeš byť šéfkuchárkou :). Chceš?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. overnight oats vyzerajú krásne, ale to tu u teba vždy všetko! musím sa aj ja už konečne na neho odhodlať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je to dokonalý :) Muselo to chutnat skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádhera!! Nemůžu jít k Tobě na blog, když mám hlad, je to utrpení! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Poslední dobou jsem si ovesné vločky zamilovala... a tímto článkem jsi mi udělala neskutečné chutě, takže si nejspíš ráno přivstanu a udělám si tuto dobrotu, kterou si nebudu moct nechat pro sebe. Takže článek (s odkazem na tebe samozřejmě :) ) si nebudu moct odpustít. Aaaa... už teď se mi zbíhají sliny a kručí v břichu. :p Tvé články se mi moc líbí, takže přidávám do oblbených. ;)
    __________________________________
    http://thelisbeth.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aký krásny komentár takto na večer :) Dakujem veľmi veľmi pekne :) Dúfam, že ti budú chutiť, ja som si overnight oats uplne zamilovala. Urobila som si ich aj na zajtra, ale si to rozdelím medzi desiatu a olovrant a ráno si dám teplú ovsenú kašu :) Tiež tak isto ako ty zbožňujem ovsené vločky :) Utekám pozrieť tvoj blog :)

      Odstrániť
    2. Není vůbec zač. ;) Já teď narazila na uplně jednoduchý ale chuťově skvělý ovesný dezert. jsou k němu potřeba jen 4 ingredience. Ovesné vločky, vejce, sladidlo - cukr, stévia... , a nějaké bobulky ( borůvky, rybíz, maliny) ... všechno to dáš do hrnku, pak do mikrovlnky na 1-2 minuty a máš hotovo. :) Proteinová ale skvělá dobrota. Pomalu začínám podléhat vločkám. :D

      Odstrániť