štvrtok, 1. augusta 2013

Breakfast tips ♥

Ovsená kaša posypaná kokosom, s kiwi, červenými ríbezlami,
mrazeným banánom a semienkami 

Ovsená kaša s malinami a banánom

Ovsená kaša s kiwi a marhuľkami, posypaná kokosom a ľanovými semienkami 

Dnešné raňajky:
Chlieb s avokádovou nátierkou a zeleninovou prílohou

4 komentáre:

  1. tak vynikajúco to vyzeralo, až kým som neuvidela cibuľu. Máš niekde recept na tú avokádovú pomazánku? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemáš ju rada?? Ja jem len fialovú, biela mi nechutí a ku chlebíku aj s paradajkami ju mám rada :) Už som ju raz mala na blogu. Recept nájdeš tu: http://theblogger-girl.blogspot.sk/search?q=avok%C3%A1do Je vynikajúca !!! :)

      Odstrániť
  2. Ty tvoje fotky, to je prostě luxus! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš moc krásný blog a ty tvoje fotky, vážně boží. Obdivuju, jak si s jídlem umíš krásně pohrát, vypadá to kouzelně, hlavně kaše s banánem a malinami, sbíhají se mi sliny :)

    OdpovedaťOdstrániť