sobota, 31. augusta 2013

Breakfast ♥

Krásne sobotné ráno prajem :)
Ako ste sa vyspali? Ako prežívate koniec prázdnin? Ani sa nebudem pýtať, či sa do školy tešíte, lebo asi tuším odpoveď. Posledné dni som sa veľmi neozývala, pretože som jedla veci, ktoré za zdokumentovanie nestáli. Bolo to stále dokola to isté, takže som to radšej ani nefotila. Na raňajky tradične ovsená kaša, no zásoby ovocia sa nám minuli, takže jej dekorácia nestála za veľa. Musím sa priznať, že už som sa jej troška prejedla a rozhodla som sa, že každý deň si prichystám na raňajky niečo iné a budem si to striedať. Včera som mala chlebík s cottage syrom a dneska tieto úžasné raňajky! Objavila som čaro sójového mlieka (ktoré mimochodom naozaj odporúčam, je vynikajúce), tak si ho pridávam do kávy a dneska bolo súčasťou mojich raňajok. Dnešné raňajky boli: jablko, banán, 150gr tmavého hrozna, Dobrá vláknina a vlašské orechy na sucho opečené na panvici (božské!!!). Celé som si to zaliala 350ml mlieka :). Kúpila som si novú misku (ako inak veľkosť som zas neodhadla, mala to byť miska na ovsenú kašu, ale je dosť veľká), no aj tak sa z nej veľmi teším. Na obed si hodlám urobiť novinku, cícerové fašírky, tak dúfam, že sa podaria a môžem sa s Vami podeliť aj o recept :) Mimochodom, pokiaľ máte radi fotografie plné inšpirácii, ktoré Vám vnuknú nové nápady, môžete zavítať na môj TUMBLR blog.  Na teraz len toľkoto, utekám sa pustiť do sobotného upratovania a Vám prajem pekný začiatok víkendu :)

12 komentárov:

  1. Mm,mnam! Sojove mleko mam taky moc rada!:) hihi, to moc dobre znam, ze se clovek neceho přeji.. Ja jeden cas jedla porad jablka a ted jsem je uz dlouho nemohla ani videt;D no ted jsou na výsluní banany;D kdovi co prijde pak;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvoje nová snídaňová variace vypadá nádherně :) S tou kaší Ti rotumím, já jí taky dřív měla každé ráno a už jsem jí opravdu přejedená...teď jsem si oblíbila různé domácí buchty, na snídani je to s jogurtíkem a kávou dokonalé :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já ty tvoje snídaně prostě žeru! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mńáám :) zlrocksisters.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To vypadá hooodně dobře! :D :) Já sem se vyspala jakž takž sem nemocná asi . :D :) Krásnou sobotu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úplně jsem na to dostala chuť ♥

    mishellife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to skvěle, krásně fotíš a máš pěkný blog, objevila jsem ho až dneska:) Jinak konec prázdnin no..na školu se samozřejmě "strašně" těším:D Dneska si balím kufry a jedu do Prahy, takže jsem jako vždy "zcela klidná" a "vyrovnaná"=D už ať jsou Vánoce:/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    Vik Ladyla

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sojové mléčko mám moc ráda, nejraději teda používám asi Zajíce (sušené sojové mléko) a mam ráda i mandlové a rýžové mléko od Alnatura)... tvoje snídaně je boží)

    OdpovedaťOdstrániť