pondelok 19. augusta 2013

Instaphotos ♥ @luciborbelyova

Posledný večer na chate sme si dopriali večeru na rozlúčku.
Ja som si vybrala z toho množstva jedál to, čo mám najradšej- a to rybku ♥
1. Bryndzové halušky ♥ (sestrine)
2. Pečený pstruh s dusenou zeleninou ♥ (môj)
3. Kuracie soté s opekanými zemiakmi a zeleninovou oblohou ♥ (ockovej priateľky)
4. Oravská pochúťka- zemiakové placky so slaninkou a zeleninovou oblohou ♥ (ockova večera)
1. Príchod do Tatier. ♥
2. Prvý deň a naša prvá prechádzka v tom krásnom prostredí. ♥
Po prechádzke sme si sadli na kofolu. ♥
3. ehmmm... jedna divá sviňa a jedno prasa :D ♥
4. Plná elánu a pozitívnej energie som sa vydala na túru. ♥
1. Bicyklotúra, ktorá z technických príčin po dvoch hodinách skončila. ♥
2. Plné energie sme dorazili do pol cesty. ♥
3. Ovocné poháre ako dezert po výdatnom obede. ♥
4. Na kúpalisku. ♥
1. Po dvoch rokoch som jedla vyprážaný syr s hranolkami. Nechýbalo mi to a najbližšie dva roky to jesť ani nebudem :D
Ale ak by som povedala, že to bolo zlé, to by som teda klamala. Varili tam úžasne! ♥
2. Palacinka ako dezert po obede. Bola vy-ni-ka-jú-ca! Mala byť pôvodne na večeru, no ja som si ju vyžiadala na obed, pretože na večeru takéto veci nejedávam. Bola úplne iná, ako zvyknem robiť ja.Omnoho hrubšia. ♥
3. Prekvapila som sa, ked som zbadala, že na obed budeme mať zapekané kuracie mäsko s broskyňami a syrom.
K tomu ako inak ryža a zeleninová obloha. Je to môj najobľúbenejší obed, ktorý som ako jediná zjedla úplne celý! ♥
4. Posledná rozlúčková večera, ked sme si poriadne dopriali. Ten pstruh bol neskutočný! ♥
1. Cestou domov, zastávka v McDonalde v BB nesmie chýbať!
Na obed som mala môj milovaný McWrap s grilovaným kuracím mäskom a ľadovou kávou. ♥
2. Fandíme na Slovakia ringu. ♥
3. Momentka na pretekoch. ♥
4. V Tescu v BB mali akcie na rôzne šaláty, tak som si jeden vzala ako dezert po obede v McDonalde.
Tento bol s prosciuttom a sušenými paradajkami, ktoré som nikdy predtým nejedla a boli úžasné!
Bol k tomu aj vynikajúci horčicový dresing, celý šalát bol fantastický! ♥
   Ako vidíte, strava sa nie vždy podobala na tú zdravú, čo mi však nevadilo, pretože som bola na dovolenke. Neskutočne mi chýbala ovsená kaša, ktorú som nemala možnosť si uvariť. Avšak namiesto toho som si stále večer prichystala akúsi napodobeninu overnight oats, keď som si vločky namočila do acidka, tvarohu a pridala sušené marhule a brusinky. Iné varianty som bohužiaľ nemala. Dosť som sa obávala, že či náhodou nepriberiem, čo by bolo asi naozaj hlúposť keďže som sa neprejedala počas dovolenky chipsami a všelijakými sladkosťami (na túre však nesmeli chýbať na doplnenie energie ovsené keksíky z M&S), iba som si dala veľké porcie hlavných jedál (ehm... raz na obed 4 kopčeky ryže, mamina v telefóne skoro odpadla, vôbec tomu nerozumela, ako som to dokázala zjesť). Ked som prišla domov, prvá cesta viedla ako inak, do izby a na váhu :D Po celom týždni som samozrejme nepribrala, práve naopak, schudla som, ale len 0,5kg. Takže ako vidíte, dovoleniek sa obávať netreba a treba si ich užiť so všetkým, čo k tomu patrí. ♥

9 komentárov:

  1. Krásný fotky :) To jídlo vypadá strašně moc chutně a skvěle :) Na těch ostatních ti to moc sluší :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. great nature pictures and food look so delicious.

    From province

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dobroty, krásně si užíváš!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dovolená musela být úžasná :) Fotky jídel mám nejradši, ale potom mám na všechno chuť :/ :D Jde vidět, že sis to užila se vším všudy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. máš krásnou postavu ! a toho pstruha bych si dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluji jídlo a já miluji blog, teprve dnes jsem náhodou narazila na tvůj blog a hrozně se mi tu líbí a budu si ho číst a prohlížet do rána! Lucinko, ty furt o jídle a ta tvoje postava?! Nejkrásnější :) jsi hrozně sympatická.:)

    Blog The ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť