utorok, 20. augusta 2013


Krásne dobré ráno prajem ♥
Konečne aj článok o jedle, však? Včera sme v záhradke objavili, že tam rastie hrozno, ktoré mám veľmi rada, takže dneska som si ho zakomponovala do raňajok. Kašu som si uvarila tak ako vždy (40gr ovsených vločiek, 200ml mlieka a 100ml vody), na to som si poukladala hrozno a zaliala troškou bieleho jogurtu. Keď som sa do kaše pustila, celú som si ju zaliala ešte 150ml sušeného mlieka, vysypala zvyšok hrozna a vlašských orechov a pustila som sa do tej dobroty. Áno, sušené mlieko je teraz u nás doma novinkou. Mamina mi ho kúpila na ochutnávku a je fakt veľmi veľmi dobré. Má úžasnú vôňu, takže keďže som veľký kávičkár, zvyknem si občas do kávy pridať práve toto sušené mlieko, keďže ju pijem viackrát do dňa. V piatok sa chystám nakúpiť aj mandľové mlieko a konečne ho ochutnať :) Aké máte na dnes plány? Chystáte sa ešte niekam si oddýchnuť na dovolenku? :)




9 komentárov:

  1. Krása nesmírná :) A mandlové mléko ti podle mě bude chunat, ale uvidíš sama. Od té doby, co jsem v LA, jsem zkusila mnoho mlék, jelikož kravské je tady nejdražší :D Vyhrálo rýžové a mandlové s příchutí vanilky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na ryžové som zrovna pozeral v tescu, ale neviem si predstaviť tú chuť, ale asi vezmem aj to :) mlieko mám v poslednom čase rada, takže myslím si, že aj to mandlové bude super :)

      Odstrániť
  2. Ty hrozny! <3 Jsou roztomilé :D Nejdřív jsem myslela, že jsou to borůvky, ale tak :D Jinak sem dumala nad větou zaliju to sušeným mlékem a pak mi došlo, žes ho asi musela zředit s vodou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh :D:D:D áno áno musela, ale dobré je :) mne chutí :)

      Odstrániť
  3. Mňam tak ta je! Já mít takovou snídani tak si celý den snad i pískám :D :P krásné..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ňam! :)
    Já na dovolené už byla, nicméně v neděli se chystám na pár dní do Německa, podívat se po městech :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ze sušeného mléka děláme doma falešný marcipán a je výborný! :) A mandlové mléko je též dobrůtka, doporučuju :)

    OdpovedaťOdstrániť