štvrtok 22. augusta 2013

Krásne ráno ♥
Dnešné ráno som si spríjemnila takýmito úžasnými raňajkami. Tradičná varená ovsená kaša s mrazeným banánom, tmavým hroznom, doplnená vlašskými orechmi a jablkovým jogurtom. Z každého rožka troška. Celú som si ju napokon zaliala mliekom. Mňaaam! Práve sa chystám pustiť po dlhom (naozaj dlhom) čase si konečne zacvičiť. Nemala som vôbec času na nič okrem prechádzky (dokonca som skočila aj na tú plaváreň ako som písala), lebo tieto posledné dva týždne boli trošku rušné, tak som zvedavá ako mi to pôjde. Rada by som vyskúšala Jillian, tak snáď jej prídem na chuť. Máte nejaké nápady na videá na cvičenie? BeFit a XHITdaily patria k mojim obľúbeným, takže možno poradíte opäť niečo nové.
Pekný deň Vám prajem.

Čo dobrého ste mali na raňajky vy?
Aké máte na dneska plány?

11 komentárov:

  1. Mnam, toto vyzerá naozaj úžasne, asi si idem spravit niečo podobné ;) a Jillian nie je divod sa báť, určite si s nou zacvic aspoň 30 days shred alebo vyskúšaj niečo od Boba Harpera :)
    Ja na youtube rada cvičím podľa Tone It Up ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě před chvílí vzbudil pošťák :D Takže se na snídani teprve chystám, ale ta tvoje vypadá dokonale! Ostatně jako vždy :P Krása Luci <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásné dopoledne), já jsem v práci tak baštím už i svačinu :D... k snídani jsem měla ovesnou tepolu kaši se strouhaným kokosem a broskev (v podlesní době to jim pořád takto stejně)

    jinak s Jill civčím teď hodinové video na pálení tuku a nebo hodinové video se Cindy Crawford, na blogu jsi mi psala, že to vyzkoušíš už jsi zkoušela? jestli ne tak určitě vyzkoušej - hodinka uteče jako nic)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak prajem pekný deň v práci :) Ja práve papám desiatu :) Inak áno, to video so Cindy som skúšala hned vtedy ako som ti to písala, ale nejak ma to nechytilo :/ Mrknem sa na to hodinové s Jill :) Dneska ten 30day shred celkom ušiel. Sama som sa divila, že mi to išlo ľahko :)

      Odstrániť
  4. Měla jsem taky ovesnou kaši s nektarinkou, trnkou, oriskama, jogurtem a malinama, jdu ji postnout na instagram :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to skvěle, já neměla ještě nic :D nějak jsem se nevykopala z postele

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som dnes mala sojovú párku s kečupom a celozrnnou kaiserkou a nakrájanú broskyňu a slivku :3 Toto tvoje by mi tiež chutilo ale iba kebyže si to nezalejem mliekom, to nie je nič pre mňa :).
    Ja mám rada Blogilates s Cassie Ho, ale už cvičím len klasické Pilatesove lekcie z knižky ktorú mám kúpenú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobré to je aj keby si to nezaleješ :) Ja si tiež nezalievam stále kašu, ale vtedy z nej mám viacej tak preto som si ju zaliala. S Cassie cvičím len jedno jediné video na stehná, pri ktorom sa zapotím viac ako pri hocijakom inom :D To jediné sa mi veľmi ľúbi, avšak musím vypnuť hlas, lebo na môj vkus je trošku ukričaná :D A pilates mám veľmi rada :) Akú to máš knižku? :)

      Odstrániť
    2. Hej, Cassie má taký hlas :D. Knižka sa volá Plán cvičenie podľa J.Pilatesa od Jennifer Dufton :). Najprv v nej sú vysvetlené všetky princípy pilatesov a potom je rozdelená do tridsiatich lekcií. Pilates je naozaj super, ja som teraz na druhej časti, čiže asi na 20.lekcii a celkovo sa cítim omnoho lepšie. Na pilates ma hlavne zaujalo motto: Po 10 lekciách vnímate rozdiel, po 20 lekciách vidíte rozdiel a po 30 lekciách budete mať celé telo nové. Zatiaľ ma to určite nesklamalo! :)

      Odstrániť
  7. Dneska jsem měla ovesnou kašičku s banánem a s mixovanými oříšky <3 a k tomu 2 švestky :D A na cvičení ti doporučuju takové trošku retro 8-minutová videa :D > http://www.youtube.com/playlist?list=PL09B8C5B9680657D1 :)

    OdpovedaťOdstrániť