utorok, 20. augusta 2013

Lazy day ♥


Som ja ale lenivá! Dneska celý deň ležím v posteli pred televízorom, spím a postavím sa len vtedy, keď si idem urobiť jesť. Nič sa mi nechce. Tiež máte dneska taký oddychový deň? Možno to bude tým počasím. Konečne sa trošku ochladilo a spŕchlo, čo mám veľmi rada. Dneska by som si mala už konečne trošku aj zacvičiť. Dva týždne som si dala oddych, pretože prvý týždeň sme celý týždeň upratovali babkin dom a ten druhý sme boli v horách, takže už by bolo na čase sa trošku rozhýbať. Veľmi premýšľam nad tým, že podvečer sa vyberiem trošku na plaváreň, čo plánujem už dlhšiu dobu, len sa mi nechcelo ísť samej, ale keďže zrejme nikoho nepresvedčím, aby so mnou šiel, tak to zostane len na mne. Čo sa týka jedla na fotke, je to môj olovrant a taktiež bola moja desiata. Včera som si totiž na dneska urobila overnight oats (40gr ovsených vločiek, 200gr jogurtu a 2čl chia semienok). Nakoniec som si však ráno kašu uvarila, takže overnight oats som si pekne rozdelila na dve časti a pridala ešte tmavé hrozno. Mňamka obrovská! 

8 komentárov:

  1. :D takže zase oves jo? Že by chutě od večera? :p Ale vypadá to skvěle. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj :D ja tie ovsené vločky proste zbožňujem! Ale zajtra si dám už konečne chlebík. Troška zmeny neuškodí. :)

      Odstrániť
  2. Dneska taky odpočívám, ale víceméně z nutnosti, večer jdu na noční směnu do práce.
    A ó můj bože, ty tvoje fotky jídla to je paráda!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já takové líné dny mívám teďkom dost často :D Taky jsem ráda, že se ochladilo a už se těším na podzim <3 Overnights oats zbožnuju, ale klasická teplá ovesná kaše je nejlepší :D <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera :) Jak to jen děláš, že ty tvoje fotky vypadaj tak dokonale? :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za pekný komentár :) Avšak, vobec si nemyslím, že by moje fotky boli dokonalé, taká Veronika alebo Blanka majú omnoho krajšie. A fotím obyčajným dogitálnym fotoaparátom, takže sa to ani nedá porovnať s tým, ak by som fotila so zrkadlovkou :) No na fotenie jedál mi to bohato postačí :)

      Odstrániť