utorok 6. augusta 2013

Pancakes again ♥


Rušné ráno!
Áno, tak by som dokázala charakterizovať to dnešné, keď som sa zobudila s dobrou náladou a potom sa to veľmi rýchlo zmenilo. Dneska ideme totiž do Bratislavy zobrať potrebné doklady na víza do cestovnej agentúry. Tešila som sa, pretože do BA chodíme naozaj len veľmi zriedka. Ráno som si urobila palacinky (pretože nemám doma ani ovsené vločky a ani chlieb). Keď som sa konečne šla chystať, zistila som, že si nemám do obliecť (áno, môj celoživotný problém, ktorý asi väčšina z Vás pozná) a moje vlasy sú horšie ako kedykoľvek predtým, pretože som včera bola u kaderníčky na farbenie a strihanie a úplne som zabudla, ako otrasne vyzerám po návšteve kaderníčky. Mne takto "málo" stačí k tomu, aby som mala celé ráno pokazené a bola k ostatným nepríjemná. Dúfam, že ma táto zlá nálada v priebehu dňa prejde :/ Kam sa chystáte dneska vy? Tiež Vás dokážu rozčúliť takéto banálne veci? 


Palacinky plnené ovocným jogurtom, ozdobené proskyňami a tečúcou čokoládou♥

11 komentárov:

  1. Nádherná snídaně! ♥
    A neboj, nejsi jediná, kdo se stresuje kvůli takovým "maličkostem". :D Taky se dokážu naštvat i kvůli nejrůznějším blbostem. Tak snad se to u tebe v průběhu dne zlepší. ;) Kam se chystáš, někam na dovču? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nezlepšilo sa to vôbec, celý deň bol úplne hrozný, takže som sa tešila ked som prišla domov a šla na prechádzku s mojím psíkom :) A idem na dovolenku do Dubaja :)

      Odstrániť
  2. Vypadají moc hezky. Mě takové věci taky dokáží rozčílit.. nejvíc mě štve, když na mě ráno někdo mluví :D
    Dnes se chystám sportovat a možná i trochu péct.. k večeru jedeme na kola a mám upéct nějaký koláč. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No někdy se mi to taky stává, nevím, čím to je, ale občas se probudím a nic se mi na sobě nelíbí. Naopak jsou dny, kdy si říkám, jaktože mi to tak sluší! haha to je asi normální.
    Palačinky miluji, ale teď procházím očistnou kúrou :))
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє on WordPress
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє on Blogger

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam :3 Tiež ma ráno rozčúlia aj tie najmenšie maličkosti :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Určitě tě to přejde :) vypadají krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mňam ♥ - vypadá to krásně)... neboj všechno bude ok))... to víš, že ano, ale čím víc pracuji a starám se sama o sebe tím méně mi zbyde čas řečit takové věcí) co bych za to dala??... ted z odstupem času mi to příjde, že to byly krásné drobnosti teď už je to horší :D... já jsem nepříjemná každé ráno(( musím vztávat každý den v 5,30 tak kdo by nebyl :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Když si chci spravit chuť tak vím, že mám jít k tobě na blog :) Jinak banality mě rozčilují každý den :D Už je to hold tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádhera :) Úplně jako z nějaké hodně luxusní cukrárny :) :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nééé, tohle jsem neměla vidět!!! Po palačinkách toužím asi 2 týdny, asi si je nakonec budu muset udělat... :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť