nedeľa, 18. augusta 2013

Random post- High Tatras ♥

Som doma! Z Tatier sme sa vrátili včera podvečer. Nie som veľmi nadšená, pretože som sa tam cítila úžasne, bolo tam ticho (nikto ma neotravoval a nehneval) a len čo som prišla domov sa všetko vrátilo do starých kolají. Najradšej by som tam zostala, chodila na dlhé prechádzky, objavovala okolie a fotila, aby som mala čo najviac spomienok. Ja, čo som hory nemala nikdy rada som na tejto dovolenke zmenila názor. Ocko sa snažil, aby sa nám tam páčilo, chodil s nami na túry a kúpať sa a naozaj sa mu to podarilo. So sestrou sa nám tam veľmi veľmi páčilo a chceme sa tam určite vrátiť znova. O zábavu sa postaral aj majiteľ chaty, ktorý bol úplne super a veľmi vtipný. Nezaobišli sme sa ani bez prezývok, sestru pomenoval Barbie a mňa zas Dlhonohá. Fotila som naozaj veľa, máme okolo 600 fotiek, ale nebojte sa, nebudem Vás s nimi bombardovať :D. Naučila som sa lepšie manipulovať s foťákom a zistila som, že fotí krásne micro fotky. Proste všetko úplná dokonalosť! Dneska sme boli od rána na Slovakia ringu, z ktorého tiež pridám zopár fotiek zajtra. Ak máte radi rýchle autá, určite to bude niečo pre vás :) Po pretekoch sme sa vybrali aj do Gabčíkova pozrieť vodné dielo. Toto leto som pomenovala "Tour de Slovensko", kedže chodíme a objavujeme miesta, na ktoré sme sa zatiaľ nemali možnosť dostať :) Teraz mi nezostáva nič iné, len vám zaželať dobrú noc :) 


5 komentárov:

  1. Krásné fotky, moc ti to sluší a ten pejsek je úžasnej!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. obdivuji lidi, kteří umí fotit. nejen "udělat fotku" ale i mají cit pro to co fotit (fotka s vodou například), krása!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj, dakujem za tak krásny koment :). Ja som zas práve došla na to, že nie len zrkadlovky vedia pekne fotiť, ale naučiť sa dá aj s digitálnym fotoaparátom :)

      Odstrániť
  3. wow naprosto krásné fotky a ty jsi taky moc krásná a segrá roztomiloučká))... Slovensko je krásné tak jako Česká republika, někdy si říkám kolik mladých lidí dopravdy zná svojí vlasní zem a kolik lidí se honí za dovolenou k moři a přitem si může užívat i v té vlasní zemi (kterou ani pořádně nezná)... Tatri máme s přítelem také do budoucna v plánu, ale nejdřív musíme pořádně prochodit naší malou Českou zemičku)

    OdpovedaťOdstrániť