štvrtok 1. augusta 2013

Recipe: Chocolate avocado pudding ♥


Ingrediencie na 1 malú porciu (bol to môj dezert po úžasnej plnenej paprike od babičky):
1/2 zrelého avokáda
1/2 banánu
1čl kakaa
trošku medu podľa chuti

Postup:
Všetko spolu zmixujete a puding je na svete :). Je to veľmi jednoduché, rýchle a môže to byť skvelý dezert, desiata, či olovrant. Použila som len 1/2 avokáda, aby mi zostalo na zajtra na raňajky, ale len čo si kúpim avokádo znova, tento puding si spravím zase. Je fakt úžasný! Ak sa rozhodnete použiť mrazený banán ako ja, tento dezert Vás v tomto teplom počasí aj skvelo osvieži.  Dobrú chuť ♥


 Aké dezerty máte najradšej?  


10 komentárov:

  1. Ta miska se lžičkou je skvělá, odkud to je? :)
    Já mám tento pudink hodně ráda a dezerty mám asi nejradši nějaké tvarohové, krémové a hodně mokré :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak potom máme radi rovnaké veci :) Tvaroh je proste najlepší ♥ A misku s lyžičkou mi mamina kúpila cez víkend v Kauflande :) Úplne ma s tým prekvapila. Potešila som sa :)

      Odstrániť
  2. Chjooo...škoda, že jsem tomu avokádu pořád nepřišla na chuť :(
    Jinak mně stačí, když je dezert sladký, miluju všechny :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to naozaj? :/ je to škoda, lebo dajú sa z neho pripraviť dobré veci :) Ja si naopak aj tu avokádovú pomazánku neviem vynachváliť :)

      Odstrániť
  3. roztomilá mistička se lžičkou :)
    avokádo mi vůbec nezachutnalo, a ani tenhle recept mě nezaujal když jsem ho zkoušela. nevím prostě tm fuurt cítím tu chut avokáda ...
    http://b-delicious-b.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ježiš to nádobí je super)))... asi vyrazím do Kaufláče :D... avokádo miluji, ale na sladko?? nevim nevim) no až bude avokádo v akci asi do toho půjdu taky)... snažím se vyhýbat všemu hříšnému ale neodolám sorbetu a mám moc ráda tvaroh s ovocem lžičkou medu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky, ta miska se lžičkou jsou fakt super! A puding vypadá skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dokážu si představit, jak moc dobré to muselo být :) Později si ho zkusím připravit :)

    OdpovedaťOdstrániť