štvrtok, 15. augusta 2013

Vacation ♥

Ahojte! Od nedele som sa neozvala, takže teraz, keď mám trošku času, nastala vhodná chvíľka na menší príspevok predtým ako sa pôjdeme kúpať. Neviem nakoľko Vás bavia príspevky z dovoleniek alebo prázdnin a pozeranie práve takýchto fotiek. Každý deň chodíme doobeda na prechádzky a poobede na kryté kúpalisko. Dneska doobeda som absolvovala 2 hodinovú túru po Tatranskom národnom parku so sestrou a s ockom. Veľmi som si to užila a najmä fotila každú maličkosť. Ubehlo to rýchlo a dúfam, že zajtra sa vyberieme tiež po nejakej inej trase. Je tu krásne, ticho a čas strávený prechádzkou stojí naozaj zato. Je tu čerstvý vzduch a na moje počudovanie aj veľmi dobré počasie. Zajtra sme tu už posledný deň a v sobotu sa vyberieme na cestu domov. Cesta sem trvala cca. 7 hodín aj so zastávkami, keď sme sa šli niekam najesť. Pridávam aj zopár fotiek, snáď sa Vám budú páčiť :). Ako sa máte vy?? Každý deň si vždy nájdem čas na pozeranie Vašich blogov, akurát nestíham komentovať, čo ma trošku mrzí. Boli ste už niekedy v Tatrách? 




Ako sa Vám páči horské prostredie?
Uprednostňujete radšej hory alebo more? 

12 komentárov:

  1. Wow nádherná příroda a ty fotečky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tam bych se z fleku mrkla, je to krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne fotky :) Tatry mám za rohom, takže chodím pomerne často :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky. Hory nebo moře.. mám ráda asi obojí stejně. Každé má něco do sebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tatry milujem, aj hory celkovo :) krásne fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky! Tie hory, tá voda, tá vlhkosť!Naozaj na mňa tieto fotky pôsobia vlhko a milujem ten pocit byť v lese, čiže odpoveď na tvoju otázku-áno, milujem les! No zgustnem si aj pri mori :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekné fotky :) Ja v Tatrách v podstate bývam...akurát dnes som bola na desaťhodinovke :D. Je to super, keď si tak človek zájde na túru, ale mám tiež veľmi rada more, keďže milujem plávanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 10 hodinovke? :OO Máš môj obdiv šikulka :) Je to tu úplne iné ako dolu na západe kde bývam. Väčší pokoj, menej ľudí. Mať chatu na takomto mieste a chodiť sem na oddych by bolo úplne ideálne :)

      Odstrániť
  8. krasne tatranske obrazky... tatry som uz navstivila niekolkokrat... urcite si sa tam mala vyborne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný fotky :) Hory musí být úžasný, i když šlapat ty kopce musí být makačka :D My byli jen v jižních čechách a měla jsem dost :D

    OdpovedaťOdstrániť