štvrtok 26. septembra 2013

12 beautiful days in Paradise ♥


Ahojte!!! Konečne sa ozývam s novým príspevkom :)  Prileteli sme v pondelok v noci, domov sme sa z Viedne dostali o druhej a už ráno o šiestej som vstávala do školy. Tak isto aj v stredu a dneska mám konečne voľno, takže sa teším ako si oddýchnem, poupratujem a dospím zameškané. Aby som sa vrátila k dovolenke, tých 12 dní ubehlo skutočne tak rýchlo, že sa mi domov vôbec ísť nechcelo. Všetko tam bolo tak  úžasné, že len ťažko sa hľadajú slová ako to vyjadriť. Keď sa ma každý pýta ako bolo, naozaj neviem ako odpovedať, lebo to proste treba zažiť. S našou krajinou je to neporovnateľné a to nemyslím len na to, čo sa týka krásy miest, ale hlavne ľudí, s ktorými bola radosť komunikovať. Boli priateľskí, milí, ochotní a vždy s úsmevom na tvári. Zamestnaní tam boli prevažne ľudia v mojom veku, či už šlo o čašníkov, plavčíkov alebo taxikárov. Väčšina pochádzali napr. z Indie, Nepálu a bolo tam len naozaj veľmi málo miestnych. Najväčšiu radosť mi robilo, keď sme šli na raňajky alebo na večeru a čašníci nás vždy privítali otázkou "How are you?". Skutočne z nich bolo vidno, ako svoju prácu milujú a robia ju s radosťou a nie preto, pretože musia. Naozaj veľmi veľmi dúfam, že sa tam ešte niekedy dostanem, pretože je to krajina, ktorú
nestačí navšíviť len raz. ♥

 
Ubytovaní sme boli v Hilton Resort&Spa v Ras Al Khaimah, ktoré je vzdialené asi 1 hod. od Dubai. 
Bolo to tam úplne rozprávkové ako môžete vidieť na fotke, ktorá je fotená zo 4. poschodia hotela, kde bol krásny výhľad na rezort.


Bývali sme boli v takejto vilke priamo na pláži, takže lehátko sme mali hneď pred vilkou a takisto aj more :) V rezorte boli aj krásne bazény, no tie sme nevyužívali, pretože omnoho radšej sme sa kúpali v mori. Všade boli samé palmy, množstvo lehátok a samozrejme piesková pláž  ♥


Náš úžasný výhľad z balkóna na more bol každé ráno po prebudení na nezaplatenie ♥


... nechýbali ani obrovské a nezvyčajne rozmiestnené bazény.


Na ceste z raňajok domov.
Premávali po rezorte aj taxíky, no my sme po takej dávke jedla dali prednosť troške pohybu :)


Rozhodla som sa, že články o dovolenke porozdeľujem a v každom Vám ukážem niečo nové. Dneska to bol rezort, kde sme boli ubytovaní, zvlášť článok bude o čarokrásnom Dubai a nezabudnem samozrejme ani na tie úžasné lahodné dobroty, ktoré sme tam jedli ♥ 
P.S. Už sa ani nepamätám kedy som si naposledy prečítala vaše články na blogoch, takže cez víkend budem mať naozaj čo dobiehať :) 
Pekný deň Vám prajem  ♥ 

13 komentárov:

  1. ach, chýba mi leto :) som rada, že si si to užila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je opravdu paradise!! Nádherné místo, nádherné fotky, Ty jsi nádherná a dovolená musela být taky! Je super, že sis to užila!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto naozaj vyzerá ako raj :) Rezort je úplne čarovný, mám úchylku na palmy, more, piesok.... Výhľad priamo na pláž musel byť skvelý, nie je nič lepšie ako ráno vstať a osviežiť sa v mori.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. waw! tie bazény museli byť super...naozaj nezvyčajné :) určite dobre padne vypadnúť takto do tepla do zahraničia, keď tu je už jeseň v plnom prúde :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No páni, tam to vypadalo naozaj úžasne, strašne ti závidím.. ale v dobrom samozrejme ;) čo by som ja dala za takú dovolenku..
    Inak, ďakujem za tvoj krásny komentár na mojom blogu, naozaj som sa potešila, cením si, že sa ti páči, hlavne keď ten tvoj je taký super ♥
    S tou funkciou follower neviem ako to funguje, ja si blogy na sledovanie pridávam ručne podľa webovej adresy v základnej stránke Bloggera..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som na to prišla, tak ak máš stále záujem, budem veľmi rada ak budeš sledovať môj blog ;)

      Odstrániť
  6. jůů :) to sis to teda musela hoodně užít :) ty bazény, moře, výhled! je to nádherný :) miluju cestování a už se těším na další články :)

    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wooow nádhera! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. je to tam naozaj krásne, už sa teším na ďalšie príspevky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Teda, ten nadpis nepřehání, fotky jsou vážně jako z ráje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To musela byť geniálna dovolenka, musí to byť teraz pre teba tak trošku facka vrátiť sa späť domov k týmto nemým tváram, ktoré sa ledva pozdravia. :D Teším sa na ďalšie fotky, hlavne tie o jedle O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jééé, tak o takové dovolené se mi může jenom zdát :))
    Taky bych se tam jednou ráda podívala:)

    OdpovedaťOdstrániť