pondelok 9. septembra 2013

A fresh start to the week ♥


Pekné pondelkové ráno Vám prajem ♥
Pevne verím, že ste prežili pekný víkend, pretože počasie bolo viac než príjemné. Ale víkend už bohužiaľ skončil a začína sa nový, v mojom prípade rušnejší týždeň. Zajtra ma čaká zápis, takže po 3 mesiacoch sa opäť vraciam do školy, no tá predstava ma vôbec neteší. V stredu nás čaká veľké balenie, keďže vo štvrtok odlietame do teplých krajín, užiť si troška slniečka a načerpať nových síl, pretože hneď ako sa vrátime ideme do školy. Už ma trošku chytá nervozita, pretože prvýkrát v živote budem na letisku a vôbec letieť, no pravdu povediac, na to sa teším asi najviac. Vám prajem pekný začiatok školského týždňa, aby ubehol čo najrýchlejšie a bol tu opäť víkend. Na záver pripájam malú, ale pravdivú myšlienku :) ♥ 

13 komentárov:

  1. Jéé, moc si to na dovči užij!!:) kam se vydáváš?:)) Jinak krásný "citát"=) měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) Ideme do Ras Al Khaimah, čo je hned pri Dubai :)

      Odstrániť
    2. tak to je paráda, tam bude jako v nebi=)) hned bych jela:D

      Odstrániť
  2. Mnam, vyzera to perfektne, napokon ako vsetky tvoje jedla. Uzi si dovolenku. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. For the reason that name implies, guests are not going dress up during semi-formal affairs.
    Proper gowns'are a needs for formal affairs.
    A lot of thought, hard effort and work are put inside of
    selection of the perfect bridesmaid dress. It's beautiful, whimsical,
    and tend to be memorable without any doubt! http://www.poppart.net/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Lucka,
    ak by ti to nevadilo, vedela by si mi povedať odkiaľ si a čo študuješ? Asi pred týždňom som natrafila na Tvoj blog a neskutočne sa mi páči, prečítala som všetky príspevky.. a podľa fotiek sa mi zdáš strašne povedomá, akoby som Ťa odniekiaľ poznala :D
    Inak tie fotky jedla.. waaau, takmer som zožrala monitor, máš to vždy krásne naaranžované, kiež by to aj mne išlo tak dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odkial som to by som velmi prezradzat ani nechcela, ale studujem v Nitre a aj byvam nedaleko nej :) A velmi velmi pekne dakujem za pochvalu, ani nevies aku radost mi robia taketo komentare. Hned ako dojdem domov z dovolenky sa pozriem aj na tvoj blog, teraz na to bohuzial nemam cas ale ak je to foodblog tak sa mi urcite bude pacit :)
      pekny den prajem :)

      Odstrániť
  5. to je bašta <3 proste banan tomu doda tu perfektni chut :-D uz jsi doma z teplych krajin? ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nie. Este som tu a prilietam az v pondelok, to je dovod preco nic nepribuda na blogu bohuzial, lebo wifina je tu pomerne draha a su tu pocitace kde je internet zadarmo no su vacsinou obsadene, takze sa sem chodim pozriet len na maily. Ale je to tu rozpravkove, urcite pridam fotky na blog :)

      Odstrániť