štvrtok, 5. septembra 2013

Another breakfast post ♥


Dobré ráno ♥
Keďže ráno mám najradšej a mám aj najviac času, najčastejšie sa tu objavujú práve raňajkové posty. Ako som už spomínala, ovsenej kaše som sa už trošku prejedla, tak nastal čas vrátiť sa späť aj k starým dobrým chlebíkom. Práve takéto raňajky som si urobila dneska. Chlebík som si zapiekla v stroji, ktorý slúži na zapekačky, takže bol teplý a úžasne chrumkavý. Jeden som si potrela nátierkou, naň položila syr Goudu a ešte paradajky od babky zo záhradky ♥ A teraz sa dostávam k mňamke č. 2. Keďže nie som milovníkom arašidového masla (pre niektorých to bude asi trošku nezvyčajné, keďže všetci ho tak obľubujete), no tie úžasné toasty s banánmi sa mi tak strašne páčia, že som sa rozhodla, že si chlebík potriem medom a naň poukladám krúžalky banánu. Bolo to úžasné! Naozaj, ak chcete sladké raňajky s chlebíkom, toto je tá správna voľba. A čo by to bolo za raňajky keby mi k nim chýbala ranná kávička. Akými raňajkami ste začali dnešný deň vy? :) 


7 komentárov:

  1. To vypadá nádherně!:)) já měla snídani jako každé ráno:X 4 knackebroty delikatess wasa, na dvou low fat cheese z M&S a banány posypané skořicí, na dalších dvou samotné araš. máslo smooth , taky M&S:) a k tomu ricoré=) samé dobroty<3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To znie tak úžasne ♥ Škoda, že u nás nemajú ten syr z M&S :/ Knäckebroty mám tiež veľmi rada, len na normálnom chlebíku si to viem tak lepšie vychutnať :) Pekný deň ti prajem :)) ♥

      Odstrániť
  2. Teda, musím říct, že jsem dostala hlad:D banán s chlebem a medem je strašně dobrej a myslím, že se to PB s bananum úplně vyrovná!:P já dneska měla banán a malinove acidko, taky dobrutka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fotky jsou nádherný jako vždycky :) radost se na to koukat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dneska jsem měla čokoládovou sezamovou pastu a burákové máslo na chlebu a docela to šlo, tvoje vypadá lépe:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dnes som objavila tvoj blog a hneď si získal moje <3 ,keďže som milovník takéhoto jedla :3

    OdpovedaťOdstrániť