streda, 4. septembra 2013

... because Today is a perfect day for a perfect breakfast ♥


Keďže ma nečaká práve najpríjemnejší deň, tak som sa postarala aspoň o to, aby som do nového dňa vykročila s úsmevom a dobrými raňajkami.
Celý deň budeme u babky zavárať slivky a hrušky, takže máme veľa práce pred sebou a na obed som objednaná k tomu nešťastnému zubárovi.
Už teraz sa pri pomyslení na to trošku klepem, ale nech to mám už čím skôr za sebou. Držte mi silno silno palce!


Pekný zvyšok dňa Vám prajem ♥

4 komentáre:

  1. ty to máš, vždy tak rásné nafocené a připravené))... mňamka, vlašské oříšky jsem dlouho neměla)... a jak to dopadlo u zubaře? vše ok?)... já tam také nerada chodím, ale vždy to nějak přežiju :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola som u nového a všetko dopadlo dobre :) Rýchlo to bolo za mnou a ani som to skoro necítila :) Veľa robí to aký prístup má zubár. Ten moj starý bol hrozný :/

      Odstrániť
  2. to vypadá sladce <3 miluji snídaně:)

    OdpovedaťOdstrániť