sobota, 7. septembra 2013

Breakfast + Lunch + Recipe: Grilled fruit ♥


Asi Vám už poriadne začnem liezť na nervy s mojimi raňajkami. Dnešný deň som odštartovala takýmito raňajkami a ako ste si mohli všimnúť, tieto raňajky sa pomaly, ale isto stávajú pre mňa obľúbenejšími (a to už je čo povedať!) než samotná ovsená kaša, a ktorej som bola donedávna závislá a nedala na ňu dopustiť. Dokonca som dneska urobila takéto isté (s bielym chlebíkom) aj sestre a veľmi jej to chutilo. Máte radi toasty s banánom? :)


Na obed ma tam čakalo kuriatko s ryžou od maminy a k tomuto jedlu mám najradšej kompóty. Ale keď už raz máte (babka má) veľkú záhradu a v nej plno plno rôzneho ovocia, to ovocie sa Vám doma hromadí a nemá ho kto jesť. Vtedy to zostáva na mne a najväčším konzumentom ovocia (všetkého) v našej rodine som samozrejme ja. Tak som si povedala, prečo by som mala otvárať kompóty, ktoré dlho vydržia a ešte neprišiel ich čas. Pekne som si zobrala jednu veľkú broskyňu a jednu väčšiu hrušku a pustila sa do prípravy "grilovaného" ovocia. A tu je návod na najlepšiu jednoduchú sladkú ovocnú prílohu ♥ 

Budete potrebovať:
čerstvé ovocie podľa Vašej chuti (marhule, broskyne, hrušky, jablko, slivky)
med
škorica

Postup: 
Ovocie si pokrájate a poukladáte na plech, na ktorom je papier na pečenie. Toto ovocie posypete škoricou a polejete medom. Hotovo! Naozaj jednoduché. Plech dáte do trúby a pečiete na 180°C cca. 5-8 minút. Ale radšej si to sledujte :) Je to jednoduché a strašne strašne dobré. V jednom časopise som čítala, že ovocie by sa malo obaliť v trstinovom cukre, ale myslím si, že to by už bolo príliš sladké a akurát by to ubralo na chuti ovocia. 


... a aby toho nebolo málo, obed doplníme takýmto šalátom z ľadového šalátu, uhoriek, paradajok a kukurice. 
Aké máte plány na víkend?
Vonku je tak krásne slnečné počasie.
Chystáte sa niekam? :)


14 komentárov:

  1. miluju kompot ke kuřeti a rýži...och!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. miluji tousty s burákovým máslíčkem a banánem <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mě asi nikdy... já tvoje snídaně miluji)... jen díky Tobě jsem snad začala jíst ovesnou kaši :DD, toust s banánem jsem nikdy neměla, ale láká mě kombinace toust, arašídové máslo, banán... svůj oběd? mňam... 3x mňam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. rozhodne nenudia, mám úchylku sa pozerať na fotky jedál, takže mi len nahrávaš do karát :-DDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D:D:D tak to už sme dve úchyláčky :D Tiež si rada pozerám fotky jedál :)

      Odstrániť
  5. mnaam ta snídaně je skvělá, taky ji miluju !:)
    jsem taky největší konzument ovoce i zeleniny doma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Heezký! Já dneska večer jedu na týden na Slovinsko ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam, krásné jako vždycky :))) Škoda, že tu nemáme banány :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hahaha nám sa zelenina nikdy nehromadí, ľúbime a papáme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňam, mňam...dlouho se mi takto nesbíhaly sliny:-):-D!
    Glamour and Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten oběd vypadá chutně, báječně a já mám z toho hlad :-)

    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť