utorok, 3. septembra 2013

Food diary ♥

Vrstvené palacinky s tvarohom a džemom ♥

Ovsená kaša s banánom a čokoládou ♥
Dusená zelenina s cícerom a vajíčkom ♥
Môj nový objav na dokonalé raňajky ♥
Treska Fit s chlebíkom a dezertom: Sójové mlieko s cereáliami ♥
Veľmi veľmi zbožňujem tresku a vždy som ju aj mala strašne rada. Avšak odkedy sa zdravšie stravujem, priznám sa, nejedla som ju už pekne dávno. Keď som minule nakupovala v Tescu, tak som zazrela tento typ tresky. Miesto majonézy je tam biely jogurt a je vynikajúca !!! Môžete mi veriť, že rozdiel medzi tradičnou treskou s majonézou a touto zdravšou verziou je naozaj veľmi veľmi malý! Je naozaj dobrá, takže ak aj Vás doteraz odradzovala treska, pretože obsahuje majonézu, určite sa nebojte kúpiť práve túto verziu. Neoľutujete! Ako raňajky s chlebíkom to dokonale zasýti, takže odteraz sa stane súčasťou môjho jedálnička. Čo na to hovoríte? Ochutnali ste ju už? 
Dneska len také malé Food diary, pretože ako som už minule písala, nejem nič špeciálne a väčšinou stále dokola to isté. Zajtra ma čaká návšteva u zubára, keďže ma veľmi bolí zub, takže mi držte palce, pretože ja sa zubára bojím veľmi, preto teraz po roku som sa odhodlala ísť k nemu a aj to len preto, že to naozaj súri. V tomto som hrozná, ale už odmalička prežívam hrozné stresy a strach akonáhle k nemu musím ísť. Myslite na mňa, aby som to tam prežila a čím skôr bola doma. Zatiaľ sa majte pekne a tí, ktorí už chodíte do školy, tak pevné nervy prajem. ♥

16 komentárov:

  1. mňam, dala by som si všetko, po treske sa určite pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera! Valím tu na to oči už dobrých pět minut v kuse a klávesnice už je za tu dobu pěkně poslintaná :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam ty palačinky :) vypadají božsky!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam ty palačinky :) vypadají božsky!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňam! ty palačinky vypadají úžasně! a treska s cereáliemi taky=)) krásné to máš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta treska vypadá bezvadně. Jen si nejsem jistá, zda to v ČR seženu. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Úúú. Né. Nejdu do ledničky. Né. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Už víc jak 2 týdny mi doma leží cizrna, původně jsem si z ní chtěla udělat zdravou avriantu slaných arašídů ale moc se mi líbí tvůj nápad na snídani s dušenou zeleninou. :) Že bych se do toho zítra pustila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cícer s dusenou zeleninou som nemala na raňajky :) Kdeže. To by ma ani nepadlo, vždy mám kašu alebo chlieb. To bolo moja ľahká večera :)

      Odstrániť
  9. Z kama máš tu tresku fit? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tresku som si už kúpila a hodlám sa ju zjesť na večeru. Určite to bude mňamka

    OdpovedaťOdstrániť