utorok, 3. septembra 2013

My workout routine ♥

Rozhodla som sa, že si budem zapisovať čo a kedy cvičím. Je to prehľadnejšie a vždy si to pripravím deň predtým ako chcem cvičiť, aby som na druhý deň nemusela strácať čas s hľadaním videí na youtube. Možno to niektorým poslúži ako inšpirácia a iní zas "objavia" nové videá. Pustila som sa do Jillian Michaels a jej 30 day shred Level 1, ktorý som pred pár mesiacmi vyskúšala a po pár minútach vypla, pretože som to jednoducho nezvládala a bolo to pre mňa veľmi náročné. O to viac ma prekvapilo, keď som si to pustila pred týždňom a úplne v pohode som to odcvičila. Dokonca mi to prišlo jednoduché. Tak som to zaradila do svojho cvičebného programu a tých 27 minút stále ubehne ako voda. Pozerala som sa aj po iných cvičeniach od Jillian, ale ešte si netrúfam na tie náročnejšie ako sú napr. Killer buns and Thighs. Zatiaľ sa držím tohto 1. levelu, ktorý si doplním stále aj s inými videami z kanálov BeFit alebo XHITDaily, ktoré sú moje obľúbené. Ako môžete vidieť, necvičím každý deň, skôr len vtedy keď mám na to tú správnu chuť a náladu. Väčšinou je to 4-5krát do týždňa. Rada by som schudla najmä z oblasti stehien, takže aj cvičenia, ktoré si vyberám sú zamerané väčšinou práve na ne. To, ktoré by som Vám skutočne odporúčala je jednoznačne video od Cassey, ktoré nájdete TU. Pri tomto cvičení sa zapotím väčšinou viac ako pri tom od Jillian. Neviem, či mám správne povyberané druhy videí, pretože v oblasti cvičenia nemám veľa poznatkov, takže pokiaľ zbadáte niečo, čo sa Vám nepozdáva, určite mi to napíšte, aby som to zmenila. Za každú dobrú radu a komentár budem len rada.

Štvrtok:

Piatok:

7 komentárov:

  1. S Jillian a 30 day shared jsem kdysi začínala :) a skvěle tě ten program nastartuje a já ho občas cvičím i teď. Já jsem si teď oblíbila workouty na Nike training club :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aplikáciu mám stiahnutú aj ja, tiež som si s ňou párkrát zacvičila a sú tam dobré workouty, to možem len potvrdiť :)

      Odstrániť
  2. Sakra, neviem či som ten koment odoslala, tak ešte raz :) Ja ti odporúčam rutinu.cz, myslím, že som ti to sem už raz aj písala. Cvičíš cca 15-20 minút denne a po každej "zostave" si totalne K.O :) Ja to mám veľmi rada, je to makačka a ten pocit potom je k nezaplateniu. Jill ma príliš nebavila, ani som sa pri jej cvičeniach tak nezapotila...ale ak ti vyhovuje, tak nie je o čom:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano ano, odoslal sa aj prvý koment, len som nebola na počítači cez deň, tak som nemala čas ho schváliť, takže druhý som už nezverejnila, lebo sú teoreticky také isté :) Čo sa týka rutiny, párkrát som s nou už cvičila a sú tam naozaj dobré workouty, takže tvoju radu som si vzala k srdcu ;) Jillian aj mne prišla na začiatku nudná, ale teraz jej akosi prichádzam na chuť :)

      Odstrániť
  3. jůůů tak to je paráda, musím se na to o víkendu podívat až budu mít čas hrozně se mi líbí jak sis to sestavila a ráda se podívám i na nová videa)) juchůů))... já teď cvičím hodinové video s Jill na pálení tuku ale nevím jak se to jmenuje ♥ mohla bych už možná po měsící napsat taky něco na svůj blog :D... jsi šikulka ♥

    OdpovedaťOdstrániť