piatok 27. septembra 2013

Vacation food menu: Breakfast ♥

Aby som začala deň poriadne a s príspevkom, ktorý s ránom trošku súvisí, rozhodla som sa, že ten dnešný bude práve o tom, ako vyzerali naše raňajky na dovolenke. Raňajky aj večere sme mali v tejto reštaurácii vo forme bufetových stolov. Bol to obrovský priestor, kde sme našli množstvo jedál od zdravých až po tie menej zdravé, takže každý si prišiel na to svoje a výber bol naozaj obrovský, takže mnohokrát som mala problém s tým, čo si dať skôr. Na fotkách dokonca nie je zachytené všetko, pretože v pozadí boli ešte dalšie stoly, kde sa nachádzali prikryté hotové jedlá. Boli pod pokrievkou, takže by to bolo aj zbytočné fotiť. Tam sa nachádzali napr. vajíčka uvarené na tvrdo, praženica, french toasty, párky, zelenina, slanina a pod. K týmto čerstvo uvareným jedlám som zavítala vždy len na vajíčka a ešte french toasty, ktoré som si neskutočne obľúbila. Ako vyzerali moje raňajky? 
Každé ráno nám čašník priniesol dva poháre čerstvo vytlačenej 100% šťavy. Bol to pomarančový a mangový džús. A keďže si raňajky bez kávičky ani nedokážem predstaviť, tak nemohla chýbať samozrejme ani tá. Bohužiaľ bolo len pár dní, keď som si vzala fotoaparát a odfotila ich.

Moje raňajky sa skladali z troch chodov.
1. chod tvorila slaná časť. Bola to žemľa alebo tmavý chlebík natretý hummusom so salámou a feta syrom a k tomu čerstvá zelenina a dusené šampiňóny.
2. chod tvorila moja obľúbená sladká časť. Vtedy som si väčšinou dala trošku ovsenej kaše s ovocným mixom (melony,hrozná,jahody,ananás) a to som si zaliala ovocým jogurtom. Alebo som zvolila v tejto časti bud pancakes alebo french toast s javorovým sirupom.
A posledný 3. chod tvoril dezert. Doma by som si také niečo odpustila, no tu na mňa priam volali tie úžasné čerstvé koláčiky a donuty (ktoré by som si u nás zrejme nikdy nekúpila). Takže naozaj sa im nedalo odolať. 
Ako vidíte, v podstate som mala každé ráno s každého roška troška (viacej asi ako troška), no na takúto dovolenku idem len párkrát za život, tak prečo nie. Ja osobne si myslím, že som jedla zdravo (možno niektorí nebudú súhlasiť, neviem) ak neprihliadam na tie dezerty, ktoré som ochutnala a ktorých tam bolo naozaj neúrekom, takže by som sa mohla ládovať jedlom až pokiaľ by som nepraskla.


... zo syrov som si neskutočne obľúbila feta syr, ktorý som doteraz doma nikdy nejedávala a tam som si ho naberala vždy hodne, takže dneska idem zaútočiť na Tesco a idem si ho kúpiť :)


Tak a toto dračie ovocie bolo fantastické ♥
... a tuto môžete obdivovať ten raj pre oči, takže skutočne bolo ťažké si vybrať ! 
Muffiny, banánový chlebík, croissanty, donuty, koláče z lístkového cesta a šišky plnené nutelou. 


A teraz už k samotným raňajkám... 



... aby ste si nemysleli, na fotke kde je muffin, donut a koláčik som samozrejme nezjedla všetko hneď k raňajkám :D 
Muffin som si zobrala na desiatu resp. keď ma pochytí chuť na sladké :) 


... a nakoniec, veľmi vyvážené raňajky mojej maškrtnej sestre, ktorá nemá zábrany už hneď z rána :D


Čo najradšej jedávate na dovolenke vy?
Zvyknete odolávať tomu množstvu dobrôt alebo si užívate dovolenku so všetkým čo k tomu patrí?


Podvečer pridám aj príspevok z večerí, takže dnešný deň bude viac menej o jedle :)
Krásne ráno Vám prajem ♥

16 komentárov:

  1. já na dovolené nijak neodolávám, vezmu si co se mi líbí, takže mám na snídani talíř plný koláčů a sladkého a pak si jdu ještě na křupínky s jogurtem a na ovoce a tak:D 3 chody..no problem:P to samé u večeří...dovča je jednou za rok a chci všechno ochutnat, takže dlabu:D a taky to vždycky sním, nemám ráda ty čuňata co si to sice naloží jako já, ale pak to tam nechají a jen to rozrýpou...:D jinak krásné fotky!! úplně závidím, hned bych se na dovču vrátila:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Omg! To je bomba! Ja jsem na dovce snidala mlicko s lupinky a takovy chlebik, co se tvaril celozrnne, natreny tahini (ktere je samotne dost hnusne) smichane s melasou a byla to lahudka :) no kazdopadne na vyber, co jsi mela ty to rozhodne nema:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Woooow! Tak tomu říkám snídane! <3 Hotel asi nebyl 3*, ze?:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni, jedním slovem úžasné. Nikdy jsem nebyla na dovolené, na které by byly takové rauty. Tak tomu jde jen těžko odolat, vůbec se nedivím, že sis dávala 3 chody, naopak obdivuju, že ses i přes všechny dobroty snažila zaměřit na zdravější verze :) Muselo to být skvělé :) Já bych měla podobný talíř jako tvá sestra :D Jím zdravě, ale jak jsem na akci, narozeninách nebo podobným sešlostem je pro mě těžké se nepřejíst :/ Máš nějaký tip jak tomu všemu odolat? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú ľudia, ktorí ked idú takto na dovolenku a majú možnosť bufetových stolov, tak si naberajú tolko a toľko, až kým sa neprejedia. Podľa mna stačí uplne ked sa ochutná :) Moj tip je taký istý ako aj počas vianočných a velkonočných sviatkov. Moja sestra si dala dva donuty a dve muffiny, ja som si dala jeden deň donut, pretože ma tak neskutočne lákal, že som mu neodolala a hoci som mala chuť si dať další (ved kto by nemal, boli úžasné, jemné, proste veľká mňamka), povedala som si, že ved už som ho ochutnala, viem ako chutí, tak na čo si dávať další :) To isté robím aj počas Vianoc, proste niekedy jem jeden zákusok aj celý deň, pretože ráno si z neho odkrojím, poobede a večer a tak. Hlavne naozaj pomáha tá myšlienka, že už som to ochutnala, nepotrebujem dalšie :) A väčšinou takto jedávam aj doma, akurát že vždy mám len slané alebo sladké a nie oboje, tak som si tam naberala menšie porcie, aby som ochutnala viacej vlastne :) Snád som pomohla a nie je to chaoticky napísané :)

      Odstrániť
    2. Děkuji za odpověď, pomohla jsi mi a něco na tom opravdu bude, stačí přece ochutnat a ne se nacpat k prasknutí :) Když jsem si projížděla komentáře, viděla jsem, že problém jaký mám já, mají i ostatní holky :D Jsi náš "vzor", že se jde stravovat zdravě i přes ty hromady jídla, která máme často okolo sebe :)

      Odstrániť
  5. Okej .. takže po prečítaní tvojho článku a komentárov prehlasujem, že si môj nový vzor v sebaovládaní. :D Ja by som na 100% dopadla ako tvoja sestra. Už len keď vidím tie fotky, mám sa chuť napchať sladkým, pričom také veci nejem. O to ťažšie sa muselo odolávať, keď to bolo tak pekne naaranžované.
    A inak ako chutila ovsená kaša? Tak ako tá "naša" typická? :)

    A podarilo sa ti pribrať na dovolenke? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá kaša bola presne taká istá ako si kupujem z M&S a aj tam mali názov Porridge :) Dokonca možem dakovať sestre, lebo ona ju našla, ja by som si ju ani nevšimla :D A priznám sa, že s tým som šla domov, že určite som pribrala, pretože aj na večeru som si dala zo zákuskov, kedže to boli ich špeciality, tak mi bolo luto si nedať. Na váhu som sa plánovala postaviť radšej po týždni, ked sa konečne aklimatizujem doma a budem sa stravovať po starom ale samozrejme som neodolala a hned ráno sa postavila na váhu a na moje prekvapenie som mala o 1kg menej :D:D:D Vobec tomu nerozumiem, ale samozrejme som rada :) Bude to zrejme tým, že som jedla normálne jedlo a nie prasačinky typu hranolky, párky, cestoviny, hoci sme tam mali jeden cestovinový deň a bolo tam strašne veľa druhov cestovín, no ja som si opäť nabrala tak primerane z viacerých druhov, aby som ich samozrejme ochutnala, takže zrejme za to som nepribrala a fakt som sa potešila :)

      Odstrániť
    2. Jooooj tak to sa veľmi teším na ďalšie fotky jedla, očividne sa mám na čo tešiť. :) Hlavne na tie koláče a cestoviny, tie ja fakt môžem, takže sa aspoň trošku poinšpirujem. A to je super, to 1 kilo dole, možno je to tým, že si veľa plávala/hýbala sa a jedla fakt vyvážené jedlo. Ja by som sa ale tiež na tvojom mieste bála najprv postaviť na váhu. :D

      Odstrániť
  6. Ja som ešte nikdy nebola na dovolenke, na ktorej by boli takéto stoly. Z toho kútika so syrmi by som sa asi zbláznila, kempovala by som pri ňom od rána do večera. Inak strašne sa mi páči tvoj štýl jedenia, že si vždy dáš z niečoho troška, sladké, slané aj dezert. Zrejme uspokojíš všetky svoje chúťky a nemáš problém s prejedaním však?
    Ja by som si z toľkého množstva skvelých jedál vôbec nevedela vybrať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako si napísala :) Ked som si dala zo všetkého niečo, tak som potom nemala chuť na iné veci. Doma je to však horšie, tu ma láka tolko vecí, ktoré mám bohužial po ruke, že tu sa odoláva už ťažšie :D A neboj sa, určite by si si vedela :D

      Odstrániť
  7. Wow! Myslim, ze bych asi nebyla schopna si vybrat. Nemohla bych se rozhodnout!!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ako sa volal ten hotel? Chystám sa do Emirátov, tak aby som mala inšpiráciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ako sa volal ten hotel? Chystám sa na dovču, tak by ma to zaujímalo :)

    OdpovedaťOdstrániť