piatok, 27. septembra 2013

Vacation food menu: Dinner ♥

Čo sa týka večerí, bolo tam obrovské množstvo dobrôt. Nafotila som opäť len tie, ktoré boli viditeľné a tie pod pokrievkou nie. Čo sa tam však skrývalo boli rôzne druhy ryže, zemiakov, kuracie mäso na mnoho spôsobov, takisto aj ryby na množstvo spôsobov, hranolky, dusená zelenina, morské plody a atd. Každý večer sme mali inú kuchyňu. Stalo sa, že v jeden večer sme mali dokonca sushi, tak som sa na ňho vrhla ako besná a zjedla 9 kúskov. Sushi je moja láska ♥ Taktiež bol večer, keď sme mali množstvo druhov cestovín s rôznymi omáčkami alebo taký, keď kuchár urobil vynikajúce čerstvé tortilly plnené kuracím mäskom a zeleninou. Bohužiaľ fotky z večerí neuvidíte, keďže tam bolo hrozné svetlo a s bleskom som fotiť nechcela. Na niektorých fotkách je tá kvalita fakt zlá, pretože stále som neprišla na to, ako najlepšie nastaviť foťák na fotenie pri horšom osvetlení. Budem sa musieť na to pozrieť. Ale za to vám prezradiť môžem, ako vyzeralo moje menu.


Takisto ako raňajky, aj večera sa skladala z troch chodov.
Ku každej večeri sme si objednali plechovkové zázvorové pivo.

1. chod- predjedlo. Šalát.
Nabrala som si z každého šaláta na tanier trošku, k tomu pridala úžasnú grilovanú zeleninku a feta syr. 



V prvom tanieri sa nachádzal cestovinový šalát z Penne a v treťom tanieri od kraja zas melónový šalát,
ten som však neochutnala. Nelákal ma až tak ako ostatné :)


2. chod- hlavné jedlo.
Vždy to bola ryža a k tomu bud kuracie mäsko alebo ryba a opäť zelenina.
Snažila som sa opäť nabrať z viacerých druhov trošku, aby som ochutnala aj ich špeciality, z ktorých napr. morské plody boli naozaj vynikajúce!


V tejto časti sa nachádzali aj grilované uhorky, tekvice, baklažán a pod.
Najlepšie však boli tekvice a uhorky, ktoré sa potom objavovali na mojom tanieri každý deň.
Doma by ma ani nenapadlo ugrilovať uhorky, no viem, že keby sa o to pokúsim, bol by to riadny prepadák :D 


... a áno. Ani na večeri nechýbali nátierky ako hummus alebo iné ako napríklad rybacie. 


3. chod- dezert. Z každého zákusku, ktorý ma zaujal som si nabrala trošku. 
Po výdatnom predjedle a hlavnom jedle nastane čas na dezert. Mali sme tam obrovský čokoládový fondán, do ktorého sa namáčali rôzne piškóty, marshmallow alebo druhy ovocia ako napr. melón či ananás. Ja som si do toho nič nenamáčala, pretože keď už si dať niečo sladké, radšej som ochutnala ich tradičké zákusky alebo koláče. 


A tu môžte spolu so mnou obdivovať tie úžasné zákusky, ktoré nás tam každý večer lákali :) Ja som si vždy dala z každého sympatického fakt len trošku na ochutnanie, no musím sa priznať, že čierny zákusok ktorý vidíte na fotke sa volal Eggless cake a bol vynikajúci! Z neho som si ez výčitiek dala stále, keď bol v ponuke, pretože neboli každý deň rovnaké druhy. Taktiež som nikdy neodolala mliečnej ryži alebo podobným dezertom, pretože to skutočne zbožňujem. A najviac mi zachutil dezert s názvom Um- ali, na ktoré sa pokúsim nájsť recept a urobiť ho. Ako som sa dopátrala na internete, ide o akýsi Egyptský dezert, kde za základ sa považujú croissanty, rôzne druhy orieškov, mlieko a vanikový extrakt. Takže teoreticky, by to mohlo byť aj čosi zdravé, ak sa to trošku upraví :) Celkom dobrý recept som našla tuto a naozaj nejde o nič zložité. Fakt som si ten dezert nevedela vynachváliť. 


Bohužiaľ z večerí mám len tieto fotky a aj tie sú kvalitovo strašne zlé, čo mi je naozaj ľúto.
Ale snáď sa Vám článok páči aspoň tak, ako ten raňajkový.  


A posledný náš večer sme si šli sadnúť na tento úžasný koktejl Pina colada, ktorý sa ani nedal porovnať s tými, ktoré robia u nás.
Ani som si nebola myslela, že medzi nimi môže byť tak značný rozdiel. Bol omnoho krémovejší, hustejší, jednoducho perfektný!
Pekné ukončenie našej dovolenky ♥


Pekný piatok vám prajem! 
Ako sa chystáte tráviť dnešný večer? 

2 komentáre:

  1. Ta tvá dovolená vypadá krásně a jídlo taky :) A už se zase těším na tvé pravidelné příspěvky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. これら手荷物が接続されているにバイクをストア別オブジェクト。人参照トートバッグだろうについて尋ねるどのようにイベントを公開対話についてあなたビジネス。トート バッグ
    (http://www.thcycle.com/)

    OdpovedaťOdstrániť