pondelok 7. októbra 2013

Breakfast + Lunch box ♥


Ahojte :)
Stíham menší príspevok pred odchodom do školy, tak som sa rozhodla, že Vám ukážem, ako si balím jedlo do školy ja a nielen to. Nájde sa tu priestor aj pre dnešné raňajky. Urobila som si ovsenú kašu s tvarohom, dvomi kiwi a jablkom. Celé som si to posypala ľanovými semienkami a zaliala selským bielym jogurtom. A keďže ste mohli na ľavej strane postrehnúť dezert, áno, mamina sa včera zas "odtrhla z reťaze" a vypekala. Ja to doslova neznášam, pretože potom sa tým dobrotám skutočne ťažko odoláva. Tento zákusok ma však úplne dostal! Je vynikajúci, dokonca by som si dovolila tvrdiť, že jeden z tých najlepších, aké kedy urobila. To je aj dôvod, prečo sa s Vami o recept naň podelím, keď prídem zo školy :) Proste ho musíte vyskúšať! Je jednoduchý a základ tvoria kakaové Bebe keksy rodinné a kyslá smotana. 


Taktiež by som Vám rada ukázala môj dnešný obedový box. Keďže v pondelky aj utorky raňajkujem aj desiatujem doma, väčšinou si beriem do nádobky obed a niečo na olovrant. Ako obed to väčšinou býva kuskus s kuracím mäsom a zeleninou, alebo mozzarelou, no dneska som mala chuť na niečo iné, aby to nebolo stále o tom istom. Chcela som si urobiť mliečnu ryžu, no zrejme budem musieť zájsť si kúpiť iný typ nádobky, ktorý sa mi bude hodiť perfektne aj na tvaroh/jogurt a musli :) Tak... k dnešnému obedu, urobila som si už veľmi známe "palacinky", ktoré pozostávajú len z dvoch ingrediencií a to banánu a dvoch vajíčok. Vyšlo mi to na 8 kusov a medzi dva kusy palaciniek som si  natrela tvaroh. Ďalej ako olovrant som si upiekla už obľúbenú a dlho ospevovanú tekvicu a nakrájala mrkvičku a jablko.  Pokiaľ máte nejaké dobré typy, čo si zabaliť na obed do školy, tak sem s nimi, pretože také rady sa mi určite zídu :)


Zvyknete si baliť jedlá do školy? Čo to býva najčastejšie? 
Ja už utekám si rýchlo spraviť vlasy a potom bežím na vlak, ale ako sa poznám a pozerám na tie hodinky, zas nebudem nič stíhať.
Prajem Vám krásny pondelok ♥

9 komentárov:

  1. Ahoj, super blog i typy na zdravé papání:)

    Můžu se zeptat jak postupuješ při tvorbě "banánových palačinek"? Ráda bych si je taky udělala jako sváču do školy ;-)

    P.S.: ten BeBe dezert od maminky musel být opravdu výborný, už na pohled vypadá dost chutně!!! :) Já o víkendu dělala něco podobného, akorát s pudinkovým krémem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :-) V prvom rade ďakujem pekne za pochvalu :-) Recept je velmi jednoduchý, roztlacis si banán vidličkou a pridáš dve celé vajíčka. Potom to poriadne premiešaš,ale nie s mixérom,ale vidličkou :-) Potom si len tradicne daš na panvicu trochu oleja a robiš malé palacinky. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňaaaam <3 moc děkuji Lucinko za ten receptík, určitě palačinky vyzkouším :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jejda to jídlo♥ Uplně se mi sbíhají sliny

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je zase pastva pro oči♥Jídlo do školy si snad nezvyknu balit nikdy:XX

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ako si piekla tekvicu? :D Zháňam všemozné recepty o nej, lebo neviem, ako ju využiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najlahšou metodou aká existuje :D nakrájala na kolieska, tie ešte na časti, hodila na plech vystlaným papierom na pečenie a piekla :D je to jediné ako využívam tekvicu, nikdy z nej nič iné nerobíme a som na tom závislá :D

      Odstrániť
  7. People mordern society correct their idea pertaining to shopping.
    Present are many around the web outlets where individual can buy Nike air max shoes online.
    This shoe gained its style inspiration from the Photography equipment cheetah.
    When you pick hand dryers out of us, you may very well be buying our make certain of health.


    Also visit my webpage ... shoes that little girls dream of

    OdpovedaťOdstrániť