pondelok, 14. októbra 2013


Dobré ráno prajem ♥ Keďže večer nebudem stíhať pridať žiadny článok, pretože prídem domov zo školy o ôsmej, tak aspoň teraz ráno to tu nenechám prázdne. Tento týždeň bude veľmi náročný, hlavne čo sa týka školy, tak dúfam, že ho prežijem s dobrým pocitom. V piatok idem opäť k zubárovi, čo ma teda vôbec neteší, keďže to je jedna z vecí, z ktorých mám najväčší strach. Bude mi dorábať predné zuby, takže týždeň budem chodiť bezzubá :D ale nie. Snáď to nebude také hrozné. Aaa dokonca mám naplánovú so sesternicou väčšiu prechádzku so psami, ona má malú roztomilú pittbullku, tak pevne verím, že aj počasie a aj plán vyjde :) Toľko na začiatok také malé zhrnutie toho, čo by som bola rada, aby mi tento týždeň vyšlo a teraz sa presuniem k dnešným lahodným raňajkám. Ovsená kaša (ako inak) s vanilkovým tvarohom, kiwi, ananásom, vlašskými orieškami a posypané ľanovými semienkami. 


A keďže dnešný obed budem stráviť škole, nechýba ani krabičkový obed, ktorý mám vždy so sebou. Dneska to bude opäť kuskus, no v kombinácii s dusenou zeleninkou, mrkvou a hráškom. V ďalšej priehradke mám moju obľúbenú pečenú tekvicu ♥ a ešte si utekám zabaliť ananás do nádobky, ktorý si do seba rýchlo nahádžem pred prednáškou. Večer keď prídem ma čaká obrovská grilovaná ryba, ktorú mi ráno upiekla mamina, takže už aby som bola doma ♥


Prajem Vám úspešný štart do nového týždňa, nech Vám vyjde všetko, čo máte na pláne ♥

10 komentárov:

  1. Tvoje jídla vypadají skvěle. Krásně barevná :) můžu se zeptat, jakou přezdívku máš na Instagramu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné,že možeš :-) mam ho inak v pravom stlpci tuto na blogu,2.ikona je to a ked si na nu klikneš, tak ťa to tam automaticky presmeruje :-)

      Odstrániť
  2. Vypadá to skvěle! Jsi pro mě inspirací, abych si taky do školy začala nosit pořádné jídlo :).
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada :-) rýchlo som ho zjedla na stanici pokial som cakala na bus :-D nevedela som vydržat :-D

      Odstrániť
  3. Tak a jsem najezená :D :P projedu tvůj blog a jsem přepapaná :P nádhera na toto koukat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá tvoja pečerná tekvica! :D Ja si ju musím urobiť :D
    A veľa šťastia v ťažkom týždni, nedovoľ, aby ťa škola vyšťavila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Och, tak to držím palce u zubára :/ Ja som tam už nebola pekne dávno, tento rok asi iba raz a ani sa tam nechystám! :D Ja sa toho vždy hrozne bojím, lebo od malička som mala na stoličkách problémy s kazmi. Teraz je to už lepšie, ale aj tak, keď mám "slabšiu chvíľu" :D, a zjem čokoládu, hneď mám na stoličke kaz ako svet :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. oňoňom. koukám, že se nic nezměnilo :) stále stejně úžasné

    OdpovedaťOdstrániť