sobota 5. októbra 2013

Dubai- The most beautiful place I’ve ever visited ♥

Ako som Vám sľúbila po príchode z dovolenky, dneska prichádzam s článkom, no najmä s fotkami z najkrásnejšieho miesta, v ktorom som kedy bola- Dubai. Myslím si, že fotky budú hovoriť za všetko, no aj tak sem napíšem krátke komentáre. Na celodenný výlet sme sa vybrali ráno o 9:30 a vrátili sme sa večer o 21:30. Naozaj to ubehlo tak rýchlo, že som si ani neuvedomila ako ten čas uteká. Cesta do Dubaja trvala 1 hodinu od miesta nášho pobytu. Fotky mesta a budov, ktoré v článku uvidíte sú fotené počas jazdy v aute. Zrejme to bude aj vidieť, no naozaj som veľmi chcela zachytiť krásu toho mesta, aby som ju mohla ukázať doma. Všade boli vysoké budovy a palmy, ktoré sa nachádzali popri ceste robili to mesto očarujúcim ♥ Určite by som si tam vedela predstaviť svoj život.

Ako prvé sme navštívili staré tržnice. Tam sme nakúpili suveníry ako magnetky, ktoré tam stáli cca. 2-3€, čo bola naozaj výhodná cena. Nakúpili sme zhruba 10kusov. Babka je veľká zberateľka a myslím si, že magnetka je krásny suvenír z miest, ktoré navštívime. Momentálne veľmi ľutujem, že sme si neodfotili suveníry a darčeky, ktoré sme priniesli domov rodine a kamarátkam.

Nachádzali sa tam obchody s jedlom, oblečením a množstvo obchodov so šperkami.

... datle sa v Dubaji pestujú, takže boli hádam v každom obchode. Ak raz navštívite Dubai, sú určite skvelým darčekom, ktorý priniesť domov známym.

...  a samozrejme tie krásne koberce, z ktorých sme nevedeli spustiť oči. Boli nádherne zdobené rôznymi zlatými niťami. O kašmírových a hodványch šatkách ani nebudem hovoriť. Tie boli úplne úžasné na dotyk. Ich cena sa pohybovala od 20€ vyššie.

Na ďalšej fotke môžete vidieť obrovský, naozaj obrovský prsteň zo zlata, ktorý vážil 40kg.

Na ďalšie miesto, ktoré nasledovalo na preskúmanie, sme sa nechali zviesť malou loďkou. Vzdialenosti medzi miestami, ktoré sme mali určené na exkurzie boli naozaj veľké, preto sme na prepravu používali najmä auto. Ľudia tam jazdia naozaj divoko, je tam 6 pruhov a presúvajú sa z jedného do druhého ako blázni. Je pravda, že keby 1 liter benzínu stál aj u nás 0,40€, zrejme by sme tiež všetci tak šialene (ale zrejme od radosti) jazdili :) V Dubaji by ste sa pešo ďaleko nedostali. Čo je zaujímavé vedieť je, že stále niečo nové stavajú. Je tam mnoho rozostavaných budov a pokiaľ by ste sa spoliehali na GPS, bola by to chyba, pretože tam vznikajú stále nové a nové budovy a cesty. cestovná delegátka nám dokonca povedala zaujímavosť, ktorá nás dosť prekvapila a to, že keď je nejaká budova postavená približne 15rokov, zbúrajú ju a na novo ju postavia.

Vybrali sme sa aj do obrovského obchodného centra- Dubai mall. Tam sme dostali 2- hodinový rozchod, ale ten čas opäť tak šialene utekal, že sme stihli navštíviť len 3 obchody. Konečne sme sa však po prvýkrát dostali aj do vytúženého Starbucksu, kde som si pochutnala na Frappuccine. ♥

V pozadí môžete spolu so mnou obdivovať obrovské vodopády!! Bolo tak strašne ťažké to pekne odfotiť, pretože neustále som mala v zábere rozmazaných ľudí v pohybe. Z fotiek bolo vidno, ako sa tam ľudia všade ponáhľajú.

A potom sme sa vydali na cestu k "Plachetnici". Je to vlastne Hotel Burdž al-Arab, ktorý je postavený v tvare plachetnice.

A pravdaže sme nezabudli ani na návštevu obrovského, krásneho hotela Atlantis, ktorý sa nachádza na svetoznámom palmovom ostrove.

A na záver nesmieme zabudnúť ani na ďalšiu najvýznamnejšiu vec, ktorou sa vyznačuje Dubai. Je to najvyššia budova sveta, Burj Khalifa

Ako sa Vám páči toto miesto? Chceli by ste ho niekedy navštíviť? :)
Vopred sa ospravedlňujem za väčšie množstvo fotiek, no skutočne bolo ťažké vybrať vôbec týchto "pár", pretože ich máme strašne strašne veľa. Snáď sa Vám tento príspevok páčil. Je to mesto, ktoré určite musíte niekedy v živote navštíviť ♥ Ja sa budem snažiť, aby som sa tam opäť mohla dostať :)

1. nádhera :) doufám, že se tam jednou dostanu

2. Páni, to fakt vypadá úžasne, pripadá mi to, že také mesto ani nemôže reálne existovať. Chcela by som to raz vidieť na vlastné oči, ale je mi jasné, že to sa mi nikdy nepodarí. Aspoň sa môžem pokochať fotkami, sú skvelé, ďakujem :)

1. To je prvá chyba, ktorú nesmieš robiť. Nikdy nehovor nikdy! Práve naopak ;) Vždy treba myslieť pozitívne a hlavne sa snažiť dosiahnuť čo chceme. Ako povedal Paulo Coelho, ked niečo chceš, celý vesmír sa spojí, aby si to dosiahol! :))

2. Veľmi pekná myšlienka :) Ja sa teda pokúsim myslieť pozitívnejšie..

3. Podívat se do Dubaje je můj sen už xy dlouho!♥

1. Držím palce, aby to vyšlo :) určite to stojí za to!

4. och..tak toto už áno :) už len tie peniažky chýbajú :D:D

5. tých datlov by som tak kupila plnu kopu, milujem ich
    a Dubai sa mi páči len mi tak vadi to rozdelenie že jedna časť je uplne luxusna a v tej duhej je ta najvacsia chudoba, príde mi to také, neviem nesumerne :/
    ale s radostou by som tam sla :D

1. O tom som nepočula :/ Nemali sme možnosť navštíviť tak vela miest, bez tak sme tam boli celý deň a prešli sme naozaj len pamiatky, no nikdy by som nepovedala, že tam vládne niekde chudoba. Skôr mi prišlo, že celý Dubai vyzerá tak luxusne a najdrahšie bývanie a pod. je práve na tom palmovom ostrove. Ale bohužiaľ, chudobu a tieto nepríjemnejšie veci máme všade vo svete, v každej krajine :/

6. Jednou Dubaj navštívím :) patří do mého beforeidie listu :D krásné fotky !