streda, 2. októbra 2013

Food diary + Instaphotos ♥

Cestoviny s tofu a kečupom ♥

Kuracie mäso s mandarínkovým kompótom a ryžou ♥

Ovsená kaša s banánom a bielym jogurtom ♥


Skvelá desiata:
Nastrúhané jablko s tvarohom, bielym jogurtom a banánom ♥

Je mi skutočne ľúto, že som nepridala článok skôr, no asi 4 dni som vôbec nemohla nájsť baterky k fotoaparátu, takže som ani nevedela fotiť a ani dať tie fotky, ktoré tam mám, do počítača. Našťastie dneska som ich našla, takže začínam pekne pravidelne všetko fotiť :) Je pravda, že odkedy mi začala škola, nemám toľko času, aby som sa s jedlom "hrala" a aranžovala ho, dokonca veľkým mínusom je aj to, že do školy idem pred obedom a vrátim sa až večer. Vtedy rýchlo schytím psa a utekám s ním von. Keďže ma tento rok čaká už aj bakalárska práca, tak sa snažím stráviť viacej času aj v knižniciach. A čo vy? Tiež máte program taký nabitý odkedy sa začala škola? 

A rada by som Vám ukázala môj dnešný obed do školy, ktorý som si veľmi veľmi rýchlo prichystala asi 20 minút pred odchodom z domu,
takže nie je to nič špeciálne.
Kuskus s mozzarelou a dusenou zeleninou

Mimochom, rada by som sa opýtala, či neviete čím to je, že keď fotky upravím v jednom programe, tak sú pekné a majú dobrú kvalitu,
no akonáhle ich nahrám do príspevku a dám zväčšenie na pôvodnú veľkosť, tá kvalita je skutočne zlá. Za každú radu budem vďačná :)
Pekný večer Vám prajem 

15 komentárov:

  1. Já s tímto vůbec problémy nemám, protože zmenšuju fotky v picasse na 800 megapixelů, ale z o dost větší fotky.. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tvoje fotky to su čistá dokonalosť, nemajú najmenšej chybičky!!! :)

      Odstrániť
  2. Našla jsem tvůj blog teprve pře pár dny, ale strašně s emi tu líbí, bože to jídlo ty fotky :D.. ne nejsem uchyl přes jídlo to spíš naopak.. ale když už nějaká bloggerka píše "o jídle" fotí si jídlo, mělo by to vypadat přesně tak, přesně takhle, a ne to jen hodit na talíř. Jsi šikulka! Bohužel ti neporadím, trpím stejným hendikepem co se těch fotek týče:// :**

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si aká zlatá! Veľmi pekne ti dakujem za pochvalu :) Ale je veľmi veľmi veľa blogeriek, ktoré majú omnoho krajšie fotky jedál a stále ich obdivujem a slintám nad nimi :)

      Odstrániť
  3. Všechno vypadá krásně a tobě to moc sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňamiiii lucinko kvůli tobě jsem se taky dala na kašičky a stala jsem se na nich závislá :D jsi krásná a to jídlo! ach! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je super :) Som veľmi veľmi rada, pretože od ovsených káš lepšie ani neexistuje ♥

      Odstrániť
  5. To jedlo vyzerá super, ty si teda riadný expert na raňajky ♥ A držím ti tohto roku palce pri bakalárskej práci. Aj ja mám toho v škole veľa :/
    A s fotkami ti poradiť neviem, mne to robí tiež ...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ňam, nádhera!
    jinak s tou kvalitou nevím.. zkus jiný program třeba :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jako obvykle naprostá nálož úžasných fotek! ty těstoviny bych si hned s chutí dala:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To veru poznám, tento týždeň máme v škole tiež celkom nepríjemný, krabičkujem ostošesť. Predpokladám, že tá tvoja ružová je z tesca :D Tiež som nad takou uvažovala, ale zdala sa mi príliš veľká.
    Inak fotky sú neskutočne pekné aj takto, neviem si predstaviť, ako môže vypadať originál, keď si s nimi nespokojná..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno je :D asi 30min. som tam strávila vyberaním, lebo som sa nevedela rozhodnúť medzi troma. Jedna, ktorá bola uplne najväčšia za nejakých 10€ sa mi pozdávala najviac, pretože mala praktický vrch, ale ten priestor vnútri bol obrovský. Asi o polovicu väčší ako tento. Ale sú super, veľmi praktické :)

      Odstrániť
  9. Ty mi doslova čteš moje chuťové buňky, těstoviny kečupem a ta delikatesa s tvarohem! Jo - nejlepší jídla. Skvěle a chutně nafocené, jsi šikovná fotografka a blogerka! :)))

    Blog The ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť