nedeľa 6. októbra 2013

Food diary ♥

Dnešné "Food diary" začnem touto dobrotou, ktorá bola donedávna v mojom jedálničku každý jeden deň. Takéto cuketové chipsy som si robila najmä preto, aby som ich mohla kedykoľvek konzumovať počas dňa. Niekedy sa stalo, že som zjedla za deň jednu celú veľkú cuketu! Konkrétne tieto "chipsy" som si obohatila o syr a cibuľku, ktoré som si na cuketu poukladala a dala všetko spolu zapiecť. Ako som spomínala, toto bola moja obľúbená jednohubka, pokiaľ babka nezačala nosiť zo záhrady tekvice. A teraz... každý deň si robím pečenú tekvicu a nechcite vedieť, aké mám od nej potom nafúknuté brucho :D Minule som zjedla jednu celú sama a cítila som sa nepríjemne. Takže odvtedy sa dosť krotím a mimochodom, práve sa mi v trúbe pečie nová várka :D Chcem si ju totiž na zajtra zabaliť do školy :)


Špagety s mletým mäsom a syrom ♥


Tortilla plnená kuracím mäsom, kapustou, paprikou, pórom a krutónmi
+
mrkvička

Selský biely jogurt s kiwi, jablkom, banánom a lieskovými orieškami ♥

Rybacie pyré s kuskusom, vajíčkom a veľkým množstvom šalátu z červenej repy a jabĺčka ♥ 
Šalát je úplne úžasný! 

Toľko z dnešného Food diary, utekám sa ešte trošku učiť a potom oddychovať pred televízor. 
Dúfam, že ste prežili príjemnú nedeľu a zajtra vykročíte dobrou nohou do nového týždňa ;)
Pekný večer prajem ♥

4 komentáre:

  1. Já se vždycky těším, až přidáš článek kočičko. Sleduju tě týden? Možná dva, a tvůj blog je jeden z těch které fakt navštevuju! Skvělé fotky skvělá jídla, cuketa♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty si už aká zlatáá ♥♥♥ Strašne ti dakujem, ani nevieš akú radosť si mi urobila týmto komentárom :)

      Odstrániť
  2. No toto sú jedlá presne podľa môjho gusta! A tak dávno som nemala nejakú rybu, budem to musieť napraviť. Cuketové čipsy sú bohovské, mám v pláne ich tiež upiecť, len aby mali zajtra v obchode schopnú cuketu..
    Krásny večer ;)

    OdpovedaťOdstrániť