piatok 18. októbra 2013

Friday morning + photos from Printic ♥


Pekné piatkové ráno prajem! Slniečko nám príjemne svieti a vyzerá to na naozaj pekný deň aspoň čo sa počasie týka. Víkend je pred nami, čomu sa naozaj teším. Ako som Vám spomínala, dneska ma čaká návšteva u zubára, tak na mňa všetci prosím myslite o jednej, nech to mám čím skôr za sebou. Keďže opečený chlebík zrejme nebudem môcť najbližšiu dobu jesť, tak som si včera nakúpila banán a dneska urobila svoje oľúbené raňajky ♥ Opečený chlebík s medom a banánom, doplnený koktejlom (banán + Selský biely jogurt + mlieko) a keďže mamina mala včera meniny, urobila nám puding. Čokoládovo-vanilkový s hroznom a mne tam nasypala aj musli. No nie je úžasná? Ja som si puding odložila k raňajkám ako môžete vidieť. Poobede ideme na plánovanú väčšiu prechádzku so psami, na čo sa teším už celý týždeň. Bohužiaľ sa nevyhnem školským povinnostiam, preto sa dobre vyjaším na vychádzke a keď sa vrátim domov, čaká ma písanie eseje na tému: Žena patrí do domácnosti, čo samy uznáte, nie je zrovna téma, na ktorú by sa dali napísať dve strany, a už vôbec nie, ak s tým nesúhlasím. Čo sa týka piatka, o plány mám postarané ako môžete vidieť. Čo plánujete na dneska vy? :) Mimochodom, predvčerom keď som prišla domov zo školy večer, celá unavená a hladná, na stole ma čakalo milé prekvapenie v podobe obálky. Áno, prišla mi obálka s fotografiami od Printicu, o ktorých ste už určite počuli alebo videli na niekoľkých blogoch. Veľmi som sa potešila a hlavne som bola vďačná za možnosť si fotky objednať, pretože už dávnejšie som sama nad tým uvažovala, no potom som na to akosi pozabudla. 


Objednávanie fotografií nebolo nikdy jednoduchšie. Stačí si stiahnuť aplikáciu Printic cez Obchod Play, ktorý máte v mobilnom telefóne, pokiaľ máte Android. Stačí sa tam len zaregistrovať, vybrať si fotky, či už z Instagramu alebo ako ja, môžete si ich poslať cez bluethoot z pc do mobilu. Vybrané fotografie si označíte a pokiaľ máte záujem doplniť určitý text, dá sa samozrejme aj to :) Ja som si tam popísala mottá, ktoré sa mi páčia najviac a hodili sa mi k typu fotografie. Cena 1 fotky je 0,79€, pričom poštovné je zadarmo. Za 3 dni máte doma krásne fotografie priamo z Francúzska.


A keďže sa mi fotky skutočne veľmi veľmi páčili (a nielen mne, mamina z nich bola úplne unesená),
tak si určite v blízkej budúcnosti plánujem objednať ďalšie,  keďže by som si chcela na stene v izbe vytvoriť srdiečkovú koláž v štýle,
ako uvidíte nižšie. Počuli ste už o Printicu? Zvažovali ste, že by ste si objednali fotky? :) 


6 komentárov:

  1. úžasný nápad, práve inštalujem do svojho iphonu..ďakujem ti ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je super, už jsem se na to dívala kdysi a fakt se mi to líbí :) Ideální právě na vyzdobení nějaké nástěnky nebo pokoje, vypadá to opravdu hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já myslela, že v tom máš olivy :) jsem marodna, tak planuju asi odpocivat a dat si neco dobreho

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie fotky sú skvelý nápad, vďaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som si take fotky dala robit tu: https://www.memories.sk/tlac-fotiek/cennik-zlavy-akcie-tlac-fotografii/, pozri sa na to, su omnoho lacnejsie:)

    OdpovedaťOdstrániť