štvrtok, 31. októbra 2013

Good morning and have a nice Thursday ♥

Ovsená kaša s banánom a vlašskými orechmi ♥

Potrebujete:
50gr ovsených vločiek
150ml vanilkového sójového mlieka
100ml vody
100ml jogurtového nápoja
1čl medu
1 banán
hrsť vlašských orechov
1 veľká kocka čokolády (ja som použila moju obľúbenú, 86%)

Postup: 
Ovsené vločky som si uvarila vo vode a mlieku do stuhnutia.
Pridala som med, 1/2 banánu a jogurtový nápoj a chvíľku ešte varila. 
Naliala som si zmes do misky, nakrájala zvyšnú 1/2 banána a poukladala na ovsenú kašu.
Celé som si to posypala vlašskými orechmi a kockou čokolády, ktorú som rozdrvila na menšie kúsky.
Tá sa tam potom úžasne roztopila ♥ Dobrú chuť! :)


A hneď z rána pridávam koláž plnú inšpirácie 
♥♥♥

A pokiaľ si radi prezeráte podobné obrázky, môžte si kliknúť aj na môj tumblr blog 
Pekný deň Vám prajem ♥

8 komentárov:

  1. Mňam! Dala by som si veru.. A keďže zajtra začína november, pre mňa to znamená štart sezóny ovsených a všelijakých iných kaší, takže cez víkend sa do toho púšťam! Ovsenú mám najradšej a najlepšie práve s mletými vlašskými orechmi a osladenú len vďaka banánu ♥♥♥ Raj na zemi :)
    Prajem krásny štvrtok ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je krása! vločky musely být krásně vláčné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ovesnou kaši mám hrozně ráda, dělám si je nejvíc o víkendech, když je klid a můžu si je v klidu vychutnat. Takže díky za tip, určitě někdy vyzkouším.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tyhle inspiracni fotky mam rada, takze hned jdu prozkoumat tvuj tumblr

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já mám ovesnou kaši nejraději namočenou v džusu přes noc (tedy ovesne vlocky namočené) s trochou jogurtu a ovocem, orisky.
    mas nejhezci snidane!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzera to skvelo, podobne ranajky si robievam aj ja. :)

    OdpovedaťOdstrániť