nedeľa, 6. októbra 2013

Good morning ! ♥



Dobré ráno!
Ako ste sa vyspali? Ja som išla spať okolo polnoci a vstávala som už o pol siedmej, no napriek tomu som sa vyspala veľmi dobre, takže dúfam, že aj vy :) O chvíľu pôjdem na cvičisko so psom (držte palce, aby nezačalo pršať), tak som si povedala, že ešte by som snáď mohla stihnúť nejaký raňajkový príspevok. A áno, ako vidíte, aj som stihla :) Na raňajky mám vždy kopu času, či už na prípravu alebo na fotenie. Horšie je to už s ostatnými chodmi. Už miliónkrát ospevovaný chlebík s medom a banánom je mojou novou závislosťou. Skúšali ste už takéto raňajky? Ak nie, tak nemáte na čo čakať, pretože neviete o čo prichádzate. Skutočne. Ale predtým ako som sa pustila do banánové chlebíka, tak som si dala ten s cottage cheesom a k tomu som si pripravila úžasný banánový nápoj. Starbucks pohárik našiel svoje využitie a na takéto domáce nápoje je úplne fantastický ♥ Mimochodom, ak by ste si chceli pripraviť banánový nápoj, je to úplne jednoduché. Už tu bol niekoľkokrát spomínaný, no napriek tomu napíšem prísady ešte raz. Ja som si ho robila z 1/2 banánu, ktorá mi zostala. Takže, rozmixujete si banán so 150ml mlieka a 3čl hustého bieleho jogurtu. Ja som použila Selský jogurt, je úlne vynikajúci! Čo dobrého ste raňajkovali, poprípade čo budete raňajkovať? Robíte si v nedeľu nejaké špeciálne raňajky odlišné od iných dní, či dávate prednosť klasike? Pýtam sa preto, pretože veľa ľudí si práve v nedeľu robí na raňajky napríklad také palacinky :) Ešte dneska by som snáď mohla urobiť aj nejaké krátke Food diary, takže sa budem snažiť. :) 


Tak pekné ráno Vám prajem a oddychovú nedeľu ♥

11 komentárov:

  1. banana s chlebom som ešte nejedla, a za to banán má veľmi rada... a si nedeľu rada robím hrianky.. to mi poslednej dobe veľmi zachutilo :)a aj droždová nátierka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne dobré ránko! Ja som sa dnes vyspala dosť zle, spala som asi iba dve hodinky :( Ale vylepšila som si náladu raňajkami: tiež som mala banán, s tvarohom. Inak chlebík s banánom zbožňujem, ale ja si k tomu vždy musím pridať poriadnu porciu arašidového masla :) To je skvelá kombinácia. Ale viem, že niektorí to tak nemajú radi.
    Špeciálne raňajky na nedeľu nemávam, ja sa vždy prebudím taká hladná, že niekedy vôbec nemám náladu postávať pri sporáku a robiť si napríklad palacinky, potrebujem do seba dostať jedlo okamžite :D Ale niekedy sa predsa len prekonám, vtedy sa odmeňujem hlavne ovsenými kašami.
    Dúfam, že nebude pršať, nech ti to so psíkom na cvičisku ide ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Asi by som sa mala hanbit, ale ja som este nikdy neskusala kombinaciu chlebi + med/nuttela + banan, pritom vzdy ked sa divam na kohkolvek fotky len ticho zavidim! A aby nezacalo prsat drzim palce nam obom, chystam sa behat a v dazdi by to asi nebolo bohvieco. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chleba s medem si občas dám, ale tohle mě spíš navnadilo na chleba s mandl.máslem a banánem, ten bych si ala teď hned.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tobě taky pěkné ráno :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné ráno i tobě, i když tvé ráno bylo o něco dříve něž to moje, no mě to začne zítra, ale to ostatně všem co chodí do školy a to už na snídani nemám čas no a ještě focení nebo ranní příspěvky? Tak to vůbec :(( Snídani jsi měla opět královskou, a naladěná jsi na tu správnou vlnu, tak doufám že bude svítit a i ten cvičák si užijete!:*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. skvele raňajky :))

    pozývam ťa na giveaway o náramky šťastia budem rada ak sa zapojíš ;) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/10/giveaway-o-naramky-stastia.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňam, to vyzerá skvelo. Niečo také som ešte neskúšala, ale nakoľko milujem banán tak si to určite spravím! Banánový nápoj si občas robíme, ale bez jogurtu. Dneska som vstala neskoro, čo nie je veľmi dobré tak na raňajky rovno obed hah.:D:)
    xo Jajka

    OdpovedaťOdstrániť