nedeľa, 13. októbra 2013

Hello Sunday ♥


Krásne dobré ráno prajem ♥ Dúfam, že ste sa dobre vyspali a chystáte sa prežiť posledný víkendový deň v dobrej nálade :) Dneska skoro ráno som si bola trošku zabehať, pretože som zistila, že mi to úplne zmení náladu. To isté som urobila aj v piatok a rozhodla som sa, že piatky, soboty a nedele budem začínať práve takto. Cez týždeň na to bohužiaľ ráno nemám čas a keďže chodím zo školy domov až o šiestej alebo o ôsmej večer, tak bohužiaľ ani večer nie. Keď som sa vrátila domov, hneď som sa pustila do prípravy raňajok. Keďže ovsené vločky mám už dokúpené, nebolo to nič iné, ako úžasná ovsená kaša. Do tej som si pridala 1 PL tvarohu, doplnila ju banánom, kiwi, vlašskými orechmi, sušenými brusinkami, kockou 86% čokolády, 2 veľkými PL vanilkového tvarohu a na ozdobu posypala troškou kakaa. Teraz si idem rýchlo prichystať pomôcky na výcvik a utekám s mojím miláčikom si trošku zatrénovať. Keď sa vrátim domov, tak ma bohužiaľ čaká celodenné učenie, keďže v stredu mám už prvý zápočet :( Nevadí, budem sa snažiť si nedeľu spríjemniť hocijak aj malými vecami, či už dobrým jedlo, teplým čajom a dobrou atmosférou v izbe :) Aké máte plány na dneska vy? Čaká vás učenie alebo oddych? 


Minulý týždeň mi dorazilo do schránky nové číslo časopisu Diéta, ktorý sme si predplatili minulý mesiac. Bohužiaľ som sa k nemu dostala až dneska, a ani tentoraz nesklamala. Našla som tam plno zaujímavých článkov a tipov, takže vôbec neľutujeme, že sme si ju predplatili. Skôr trošku nerozumiem názvu časopisu, pretože články s diétami tam rozhodne nebývajú. Skôr je to časopis o tom, ako človeka motivovať a naviesť na tie správne chodníčky, čo sa týka zdravia a životného štýlu :) Kupujete si tento časopis? Ktorý časopis máte najradšej?


Pekný deň Vám prajem  ♥

11 komentárov:

  1. Snídaně vypadá opravdu krásně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ja teda Diétu moc nemusím, kúpila som si ju párkrát a zatiaľ som z nej nebola bohvieako nadšená. Nie je v nej to, čo by som hľadala, preto som si v poslednej dobe obľúbila skôr Aerobic, pretože podľa mňa je Diéta samá reklama ;) To je však čisto môj názor :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to naozaj? Tak potom asi platí, že sto ludí, sto chutí :) Možno práve tie vydania neboli nejaké veľmi dobré. Ja som si ju kupila po prvýkrát v júli a hned sa mne aj mamine zapáčila.

      Odstrániť
  3. Tak dneska mi štěstí nepřálo a vyspala jsem se přímo katastroficky, ale ráno jsem vylepsila medem a tvůj článek je taky super zdvihač koutků!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekné fotky, vyzerá chutne :) A ja by som sa tiež už mala začať niečo učiť, kým nezačnú strašiť v škole so zápočtami... Ale ako sa poznám, asi sa k tomu nedonútim a zostane mi všetko na poslednú chvíľu. Znovu ... :-D Vďaka za tip na časopis, vždy keď som ho videla, odrádzal ma práve ten názov, a tak som si ho nikdy nekúpila... teraz vyskúšam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kaša vypadá super! Moja nedeľa bude znovu bohužiaľ študijná :( Neznášam nemčinu..
    Na ten časopis odvšadiaľ počúvam len samú chválu, až začínam uvažovať, že by som si ho kúpila, ale predsa.. keď si namiesto neho môžem kúpiť viac jogurtov alebo syra.. jedlo predsa len u mňa vyhráva na celej čiare :D
    Krásnu nedeľu prajem!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podľa mňa je ten názov odvodený z angličtiny, kde diet tiež neznamená diétu, ale stravovanie celkovo.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta vypadá skvěle ! Dneska se chystám do fitka, ven s kámoškou a učení nechám na večer :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. učení ne, ale box :))
    a dopoledne jsem jela nakupovat. lalallaaa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milujem tvoje raňajkové posty, vyzeraju úplne úžasne :3 Také raňajky keby som dostala, fakt by som sa ani trošku nenahnevala :D :)

    OdpovedaťOdstrániť