sobota 5. októbra 2013

Hello weekend ♥

Krásne sobotné ráno prajem ♥
Dneska som vstala s prekvapivo dobrou náladou, čo sa odrazilo aj na príprave raňajok. Dopriala som si zo všetkého, čo mám úplne najradšej!
Banánový chlebík sa stal mojou novou závislosťou a vždy si ho rada robím napr. aj do školy, kde ho rýchlosťou blesku zjem a potom sa môžem s plným žalúdkom plne sústrediť na vyučovanie. Ovsená kaša, ktorú som si urobila dneska bola o trošičku odlišnejšia ako zvyčajne a veľmi veľmi dobrá. 

Na jej prípravu budete potrebovať: 
40gr ovsených vločiek
150ml mlieka
150ml vody
2čl medu
a ... 1 veľkú lyžicu tvarohu!

Postup je taký istý ako vždy :) Tvaroh dodal kaši hustú a krémovú konzistenciu, proste naozaj lahôdka! ♥
Zvyšok ingrediencií môžete vidieť na fotke. Banán, kiwi, lieskové oriešky a to najlepšie na záver!
Obľúbená, 86% čokoláda, ktorú som si rozdrvila a nasypala na kašu. Keď som ju jedla, čokoláda sa tam krásne roztopila. ♥


A teraz ma čaká upratovanie a kopa kopa učenia :( 
Aké máte plány na víkend? Čo budete dneska robiť?

8 komentárov:

  1. Nádhera♥ Přeju ti krásný víkend a budu se těšit na další příspěvky! Já dnes budu relaxovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To už by som mala urobiť príspevok o Dubaii :) Musím sa dostať k fotkám, nech vidíte tú krasu. A krásny deň ti prajem ;) Užívaj si relaxu a pohody :)

      Odstrániť
  2. Jéé! Kopa vitamínů! Já měla děsnou chuť na grep :D taky mě čeká učení, ale taky hody a divadlo :) Jinak, když máš přiblížené fotky, tak je kvalita pěkná.. Takže je to nejspíš tím, že při těch s větším záběrem, ostříš třeba na hrany té misky..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňam grep! Ten som už nejedla ani nepamätám. Tak tebe je úžasne, že máte hody :) Aj počasie krásne vyšlo, teda pevne verím, že je u vás tak pekne ako u nás na SR :) A máš pravdu, zrejme to bude skutočne tým. Musím sa s tým pohrať :)

      Odstrániť
  3. Och to musela byť dobrota. Aj ja už sa musím vrátiť späť ku kašičkovaniu, počasie si to už pýta. Tu v Brne je aj dnes krásne, ale veľká zima. Krásny víkend ti prajem, mňa asi tiež čaká fúra učenia :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera :-) a ta lžička je boží !:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzera to super, a na kivi mas uz dlho chut :)

    OdpovedaťOdstrániť