streda, 30. októbra 2013


Krásne dobré ráno prajem ♥
Ako ste sa vyspali? Veľmi dúfam, že dobre. Ja som si pospala úplne perfektne, pretože miesto o tretej, som dneska vstávala krásne o pol siedmej a nikto a nič ma nezobudilo! Väčšinou ma zobudí vždy sestra, ktorá chodí do školy skôr ako ja a po celom dome pobehuje, pretože si nevie nájsť veci. Dneska ju musím pochváliť, že sa vychystala a odišla úplne potichúčky. Zobudila som sa a hneď som bola hladná ako vlk, tak som sa vrhla na prípravu raňajok. Ako vidíte, nie je to nič nové, ale napriek tomu úplne božské ♥ Musím sa priznať, že tieto raňajky pomaly dobiehajú raňajkové ovsené kaše, na ktoré som donedávna nedala dopustiť. Čo môže byť lepšie ako opečené kaiserky s cottage cheesom a banánom? K tomu ešte vynikajúci jogurtový nápoj a raňajky ako vyšité :) Od dneska mám voľno, takže bežím poupratovať v dome, porobiť si do školy nejaké tie veci, čaká ma prechádzka so psom a večer behanie ♥ Nie som si istá, či dnes alebo zajtra sa začínajú prázdniny, tak Vám prajem, aby ste si ich poriadne užili, hlavne oddýchli a načerpali nové sily :) 

 

12 komentárov:

  1. vyzerá to super :) tiež som mala veľmi rada tieto kaiserky a ešte aj opečené, ale naštastie pečivo už nepapám vôbec :)
    krásne fotky ;)
    eR.Ka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vážne??? Má to aj nejaký konkrétny dôvod? Ja by som nevydržala. Hlavne také dobré opečené čerstvé to je niečo úžasné. :)

      Odstrániť
    2. už som si na to zvykla a vôbec mi to nechýba.. sem tam nejaký ryžový chlebík ale veľmi málo..snažím sa to nahrádzať inými potravinami :)

      Odstrániť
  2. cottage cheese mám rada, ale s banánom som ho ešte neskúšala, zaujímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne to chutí strašne :) Všeobecne cottage + pečivo je niečo vynikajúce a ešte k tomu banán, tak to je veľká dobrota :)

      Odstrániť
  3. Mňaaaam taková krásná snídaně <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tvoje snídaně vypadají vždycky tak chutně!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kaiserky vypadajú super, škoda, že pečivo nejem.. iba z donútenia. Ale cottage s banánom už raz musím vyskúšať :)
    Závidím ti prázdniny, ja si najbližšie oddýchnem jedine až na Vianoce. Dovtedy tvrdý režim :/ aj dnes to vidím zase raz na jedno popoludnie s nemčinou, ruštinou a článkom o prstencových galaxiách :(
    Tak si to do sýtosti už a maj pekný deň ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čože? :/ Tak to si moc neužiješ teda :/ Ja síce mám voľno v škole, ale vždy je čo robiť, keďže už aj do bakalárky by som sa mala pustiť. Ťažko si viem najsť čas počas školy, keďže toho máme veľa, takže takéto kľudné "obdobie" vždy padne vhod. Zato si však určite dopraj aspoň trošku voľna :)

      Odstrániť
  6. Vypadá to prenadherne :-) já mám kaiserky moc rada, i když o podílu celozrnné mouky se da polemizovat.. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D tiež si myslím :D preto ich nejedávam veľmi často. Skutočne len výnimočne, najmä keď ich prinesie mamina ešte teplé ♥

      Odstrániť
  7. Ja v poslednej dobe raňajkujem toasty s arašidovým maslom a banánom a tiež na to nedám dopustiť :).

    Julie's blog

    OdpovedaťOdstrániť