piatok, 11. októbra 2013

Lunch + Shopping tips ♥

Ahojte :) Ako sa máte? Tešíte sa na víkend? Ja rozhodne áno, pretože konečne nás čaká troška kľudu, hoci ho budem musieť stráviť za knižkami, lebo mám toho skutočne veľmi veľa, no hlavné je, že budem doma :). Tento semester mám skutočne veľmi náročný. Písanie samých esejí, robenie prezentácií, robenie si úloh, medzitým sa učiť na zápočet a to som sa chcela dostať k písaniu bakalárskej práce?! To naozaj netuším, kam by som už len to nejak vsunula, no rozhodne si budem musieť nájsť čas. Verím, že nie som jediná, ktorú trápia školské problémy, no ak chcete dobrý nápad, ako sa troška odreagovať, tak Vám jednoznačne odporučím zájsť si na prechádzku. Ja som tak včera urobila a hneď mi bolo lepšie. Čo pomáha pri strese Vám? Ako sa dokážete najviac odreagovať, keď vás tlačí čas a neviete, čo skôr? Ako prvé by som sa s Vami rada podelila a môj dnešný (a takisto aj včerajší) obed. Moje úplne najobľúbenejšie jedlo, ryžový nákyp s marhuľami a slivkami od mojej úžasnej maminy. Zjedla som takýto obrovský kus, ku ktorému som si pridala cottage cheese. Máte radi ryžový nákyp? :)


A teraz sa presunieme k dnešnému potravinovému nákupu. Každý piatok po doučovaní zájdem do Tesca, kde si urobím nákup na celý týždeň.
Keďže si jedlo balím aj do školy, zásoby určite musia byť vždy! Ukážem Vám teda, čo som si dneska pokúpila a bolo toho naozaj viac než dosť. 

Začnem týmito najlepšími ovsenými vločkami z DM ♥ , ktoré som si teraz kúpila už po tretíkrát a pri nich rozhodne aj zostanem. 
Sú vynikajúce a zatiaľ najlepšie, aké som doteraz mala. Vločky som už vyskúšala naozaj odvšadiaľ, ale tieto si neviem vynachváliť.
Čo je na nich také úžasné? Ja si rada pripravujem ovsenú kašu z väčšieho množstva tekutiny, aby som mala viacej kaše. Keď som si do ovsených
vločiek z M&S pridala 300ml tekutiny, kaša bola trošku riedka. To isté sa udialo aj s vločkami z iných obchodov a práve preto sa mi najviac pozdávajú tieto. Nech si pridám hocikoľko tekutiny, kaša stále zhustne, takže jej mám veľa a má ešte aj úžasnú konzistenciu. Dôkazom toho, že naozaj stoja za to je aj fakt,
že som už tri dni nejedla ovsenú kašu, lebo som čakala na piatok, keď sa konečne vyberiem do mesta do DM. Ktoré vločky máte najradšej vy?
Mali ste už tieto z DM? 

Tvarohy sú nepredstaviteľnou súčasťou môjho dňa a dávam si ich či už na desiatu alebo na olovrant, poprípade večer, keď mám na niečo chuť.
A moja úžasná babka ma tak dobre pozná, že dneska ma prekvapila dvoma baleniami tvarohu, ktoré mi priniesla z Lidl. No nie je úžasná? Zbožňujem ju  ♥
Stačí dochutiť medom a ovocím a dobrota je na svete. Teraz, keď som si kúpila novú nádobku do školy, tzv. Raňajkovú (ukážem vám ju v priebehu
týždňa, keď si do nej zabalím desiatu), si môžem tvaroh konečne zobrať aj do školy. Sójové mlieko z DM si kupujem pravidelne. Je vynikajúce do ovsenej
kaši, ale takisto si z neho robím niekedy aj kávu, avšak pri káve dávam väčšinou prednosť tomu bežnému. Tieto mlieka z DM si neviem vynachváliť, či už cenovo alebo chuťovo. Červenú fazuľu som si dneska prihodila do nákupného košíka v Tescu. Povedala som si, že si ju môžem uvariť a pokojne pridať napr. ku kuskusu. Červené fazuľky mám rada, takže určite s nimi niečo vymyslím :)

Cottage cheese, ktorý som si kúpila dneska, som si kúpila po prvýkrát a napriek tomu, že som sa veľmi prekvapila, čo sa týka konzistencie, mi naozaj chutí. Bežne si kupujem cottage cheese v malom balení, ktorý je hustý, no dneska som zbadala 500gr balenie, tak som sa rozhodla, že si vezmem to. Keď som ho doma otvorila, tak som zbadala, že tento cottage je akýsi riedky. Ale ako ste si mohli všimnúť, ochutnala som ho k dnešnému obedu a je fakt dobrý. Selský biely jogurt je klasika, na ktorú nedám dopustiť. Je to najlepší biely jogurt, aký som kedy jedla a kupujem si ho pravidelne. Je vynikajúci a hlavne hustý, takže si ho nemusím dochucovať ani osladiť medom, pretože je dobrý sám o sebe. Skutočne ho odporúčam. Je balený vo výhodnom 500gr balení. 

Mrazená zelenina, ktorú som si do košíka hádzala hlava-nehlava.
Kupovala som si ich najmä za to, aby som si ich mohla uvariť ako prílohu k mäsu alebo kuskusu, takže budú aj vynikajúcim
spestrením môjho krabičkového obeda.  Taštičky plnené s mäsom z lososa som si kúpila po prvýkrát. Vyzerali zaujímavo, tak som si ich pridala k nákupu.
Za ochutnanie nič nedám, navyše boli aj v akcii. Mali tam rôzne druhy, takže naozaj si bolo z čoho vyberať. Určite dám vedieť, ako chutili.
Pokiaľ by niekoho zaujímala kalorická hodnota, je to 875kJ na 100gr. 


No a na záver, čo iné ako jeden z mojich krabičkových jedál
Desiata a olovrant na chrumkanie počas dňa stráveného v škole.
(+ nesmela chýbať veľká krabička pečenej tekvice, ktorú som si jedla po vláčiku cestou domov :D, áno, som maniak) 

Čo najradšej nakupujete vy? Máte obľúbené potraviny, ktoré si kupujete pravidelne? 

12 komentárov:

  1. Nam, super tipy! :-) nakyp miluju, jen teda k snídani :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja odpadnem, ako máš dobre oddelenú tú desiatu do školy :D odkiaľ máš prosím ťa ten obedár??:)
    mne na stres pomáha najviac skvelá hudba :))
    inak tak ako sa robia recenzie na kozmetiku by sa mohli robiť aj na jednotlivé potravinové výrobky :D:D celkom by ma to bavilo :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. obedár je z F&F, konkrétne to bude asi Home, majú tam rôzne praktické veci do kuchyne, aj príbory sú strašne lacné :) Na výber máš rôzne typy obedárikov podľa toho ako to vyhovuje tebe, ja som si asi 20minút vyberala :D Cena je 6€, no vzhľadom k tomu, aké to je praktické a naozaj to využijem je to úplne super. Dokonca som si dokúpila aj takú kde si dolu možem dať tvaroh/jogurt a hore musli/ovocie, takže sa mi to nepomieša, ale si to zmiešam vtedy, ked sa do toho idem pustiť. A bola k tomu aj "zabudovaná" lyžička :) Táto stála 4€. Noazaj sa tam oplatí zájsť a kúpiť si také :) S tými recenziami možem len suhlasiť :D:D

      Odstrániť
  3. Perfektní, perfektní perfektní post! Já tvoje posty zbožňuju! Nejradši nakupuju oblečení a kosmetiku a nemocná jsem i na peněženky a věci z papírnictví. Snad si konečně oblíbím i jídlo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. z DMka mi ty vločky přijdou zbytečně drahé.. kupuji ve zdravé výživě 500g/18kč :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne cena pripadá primeraná vzhľadom ku kvalite, inak by som sa k nim opäť nevracala :)

      Odstrániť
    2. a jak vis, ze jsou kvalitnejsi? nerypu, me to fakt zajima :)

      Odstrániť
    3. nie nie v pohode ved :) ja som to myslela tak, že pre mňa. Nie pre každého. Z tých, ktoré som si zatiaľ ja pokupovala sa mi zdajú najlepšie, takže tá cena mi nevadí. Tak som to myslela. :) Možno som sa zle vyjadrila vyššie, že to znelo tak vo všeobecnosti.

      Odstrániť
  5. Pekny clanok, v mnohych potravinach sa zhodneme. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rýžový nákyp miluji, ale už jsem ho dlouho neměla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam, Mňam, Mňam... :) Ty taštičky s lososem vypadají skvěle, už jsi je otestovala? :D Budu se muset kouknout v našem ("českém") Tescu, jestli i u nás se dá něco takového najít. :) Každopádně díky moc za další tipy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte zatiaľ nie, na zajtra si ich chcem urobiť do školy, tak som zvedavá :)

      Odstrániť