piatok 25. októbra 2013

Random photos ♥

Ahojte :)
Po dlhšom čase sa ozývam opäť, no prinášam len zopár fotiek, ktoré sa mi nahromadili vo foťáku. Bohužiaľ, raňajky sa mi fotia veľmi ťažko, keďže ráno je ešte úplná tma, takže fotky sú väčšinou dosť zlé a nekvalitné. Obedujem vždy v škole formou krabičkových obedov, takže ani s obedmi Vás veľmi nepoteším. Čo sa týka večerí a keď sa ja dostanem o ôsmej večer domov zo školy, taktiež je už úplná tma a môj foťák bohužiaľ nie je schopný urobenia normálnej fotografie. Budem sa musieť pozrieť na nastavenie, či sa s tým niečo nedá urobiť. O to viacej sa však teším na nové prestavenie času :) Okrem toho, už aj na Instagram prispievam pomenej, pretože sa mi úplne poškriabal foťák (naozaj nerozumiem, stále ho mám totiž v obale) a fotky sú úplne rozmazané. Chcem sa ísť spýtať do Orange-u, či sa s tým nedá niečo urobiť, poprípade nejak ten kryt na foťáku vymeniť. Máte s tým niekto skúsenosti? Mimochodom, musím sa pochváliť s tým, že včera večer som si bola zabehať s kamarátom, zabehli sme 7km (podotýkam, bez chôdze), takže som bola prekvapená, kde sa to vo mne vzalo :D Chodíte behať teraz, pokiaľ je ešte takéto dobré počasie? :)

1. Kytička pre maminu k meninám
2. Kraičkový obed do školy (knedlíky plnené mäsom z lososa + dusená zelenina)
3. A takto som čakala maminu domov z práce (palacinky s ríbezlovým džemom a nutelou)
4. Jeden z obedov ( grilovaná ryba s cuketou a kuskusom)
Fotky z minulo týždňovej prechádzky s mojím psíkom, ktorého zbožňujem najviac na svete ♥ 


Raňajky, na ktoré som mala v stredu a vrhla sa na ne o 3:45 hodine ráno. Druhé raňajky som mala v škole o 7:00, takže v stredu toho pojem skutočne veľa.
Jem aj 7krát denne. Mimochodom, bol to zapečený slnečnicový chlebík natretý hrubou vrstvou cottage cheesu a celé som to zakončila banánom ♥ 


A na záver, moje včerajšie rýchle raňajky. Ovsená kaša s banánom, vlasškými orechmi a kúskami horkej čokolády ♥ 
Pekné ráno Vám prajem ♥ 

10 komentárov:

  1. Mňam mňam, super fotky! Knedlíky z tej prvej, to je nejaký polotovar, alebo si vyrábala sama? V prvom momente som vôbec nevedela rozlúštiť čo to je, ale keď sa človek lepšie prizrie.. :D
    Maminka musí byť v siedmom nebi, že ju z práce čaká taká luxusná večera. Moja by sa jej asi až tak nepotešila, keďže my sme obe rovnaké a takto večer jeme už len syry so zeleninou. Ale vypadajú krásne, vždy ma fascinovali fotky palaciniek usporiadaných do krásnych veží :D
    Psíka máš krásneho, vždy som takého chcela, ale do panelákového bytu, hmm, to by sa trápil.
    A prečo si, preboha, musela vstávať 3:45? Kvôli prednáškam do školy? To máte také kruté? Ja by som asi v tak skorú rannú/neskorú nočnú hodinu do žalúdka asi nevedela nič napratať.
    Prajem krásny deň!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechno to jídlo vypadá opravdu nádherně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluju jídlo! :D Sem strašný jedlík a vše vypadá úplně dobře! :D :) Ani se nedivím,že přibírám. :D :) Jinak nádherný pejsek! :) Sluší ti to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš nádherného pejska :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Paní, tak to nechápu, jak se ti ten foťák mohl takhle poskrabat, záhada:) na fotce ti moc sluši a jídlo vypadá fantasticky!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prečo z tvojich fotiek vždy tak vyhladnem?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ta neustálá tma je na focení debilní uplně!
    všechno vypadá moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super, miluju tvoje fotky :) Hlavně ta s tím psem je kouzelná!!!
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovedaťOdstrániť