pondelok, 28. októbra 2013

Saturday food diary ♥

Pekné pondelkové ráno Vám prajem :)
Na tento týždeň čakala asi väčšina z nás, keďže budeme mať menšie prázdniny, čomu sa ja osobne veľmi veľmi teším :) Je mi ľúto len toho, že to nevyšlo na minulý týždeň, keď bolo vonku tak krásne počasie, že som neodolala a väčšinu času som strávila práve vonku. Bohužiaľ sa mi to vypomstilo tým, že teraz nestíham vôbec nič, čo ma donútilo urobiť rozhodnutie, že dnešnú veľmi "záživnú" prednášku vynechám a hneď po seminári sa utekám domov bifliť :D Musím sa vám taktiež pochváliť, že behanie ma veľmi začalo baviť a budem sa ho snažiť praktizovať minimálne 4krát do týždňa a v zvyšné dni si dám len nejaké oddychové cvičenie ako napr. jogu, poprípade nejaké kratučké na formovanie brucha. Cvičiť som už necvičila poriadne dlho, pretože po celom dni strávenom v škole mi už na to nezostáva energie, keď si vezmem do úvahy, že ma čaká ešte hodinová prechádzka s mojím milovaným psíkom. Škoda, že som sa do behania vonku nepustila skôr, ale pevne verím, že priaznivé počasie nám vydrží, čo najdlhšie (tým myslím sneh, pretože nejaký dážď ma určite nezastaví). Aký šport preferujete momentálne vy? V tomto príspevku Vám prinášam jedlá zo soboty, kedy som ich poctivo fotila :)) Máte už nejaké plány na tie kratučké prázdniny? :)

Raňajky
♥ 
Chlebík natretý tvarohom a banánom 
Ovsená kaša s banánom, ananásom, vlašskými orechmi zaliata vanilkovým sójovým mliekom 
Desiata
Chlebík so syrom a zeleninou
 Nie veľmi pekne vyzerajúci obed
Kuracie mäsko s ryžou a mandarínkovým kompótom
 Olovrant
Veľká miska ananásu so Selským bielym jogurtom a zapekaným ovocným musli
 Večera
Ryža s tekvicovým pyré, syrom, šampiňónmi a fazuľovými luskami 

6 komentárov:

  1. Všetko to tak vážne chutne vyzerá. Prídem k tebe niekedy na obed čo ty na to? :D :D :D

    Julie's blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :-o mňam...dala bych si úplně všechno :) a je to tak krásně zdravé ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak na toto jedlo sa nehrabe žiadny interhotel :) Vyzerá to fantasticky a strašne chutne až si musím ísť niečo dať z chladničky lebo som v sekunde vyhladla :))
    LipstickJungle

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Až na ten chleba na ráno a svačinu bych si to mileráda dala:)

    OdpovedaťOdstrániť