nedeľa, 10. novembra 2013

10.11.2013 ♥


Nedeľa! Deň oddychu a pohody :) Vnímate ju tak aj vy? Lebo ja určite áno :) Dnešný deň som začala s touto úžasnou obrovskou miskou ovsenej kaše. Chystala som sa na výcvik s mojím miláčikom, už sme boli aj na ceste, no potom som si to rozmyslela, pretože chudáčik je chorý, berie lieky, tak veľmi veľmi dúfam, že sa to zlepší, aby bol čím skôr fit. Prechádza sa po dvore celý smutný a zle sa mi na to pozerá :/. Takže miesto toho, že teraz by som mala byť na cvičáku Vám tu píšem nový príspevok, ktorý sa Vám snáď bude páčiť :) Veľmi dúfam, že Vás tieto raňajkové príspevky ešte neomrzeli. Dneska by som chcela pridať aj nejaké to food diary, ale raňajky mi idú aj tak zo všetkého najlepšie :D Ako vidíte, prišlo mi nové vydanie časopisu Diéta, s ktorým som viac než spokojná :) Vždy sa teším a čakám na deň, kedy sa mi nové vydanie objaví v schránke. Potom si ho už len vychutnať pri dobrej kávičke a odpočinok ako stvorený :) 
Ako víkendujete vy? :)


Odpočívajte, oddychujte, užívajte si posledný víkendový deň ♥

6 komentárov:

  1. Nádherná snídaně, jako pro princeznu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Celý víkend nic nedělám :D Jsem líná jak veš a momentálně se nemůžu dokopat k tomu abych otevřela sešit a učila se :D Ta tvoje dnešní snídaně vypadá velmi dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wo, ty tvoje fotky !! Mňam ! :)
    Dobře, že jsem na tebe narazila, máš krásnučký blog !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Měli jsme skoro stejný den :-P A ty fotky máš fakt nádherný !:-)

    OdpovedaťOdstrániť