štvrtok, 21. novembra 2013

21.11.2013 ♥


Dobré ráno ♥
V prvom rade chcem povedať, že sa strašne teším, že mi konečne funguje fotoaparát na mobile tak ako má, takže opäť môžem pridávať na Instagram fotografie :) Pokiaľ máte ten istý problém ako som mala ja (poškriabaný fotoaparát), môžem Vám odporučiť jeden trik, ako sa toho zbaviť. Jednoducho to namažete zubnou pastou a vyleštíte. Tak som to urobila ja a funguje to bez problémov :) Čo sa týka včerajšieho dňa a môjho plánu večerného behania, tak sa žiadne nekonalo, pretože som prišla domov až o pol jedenástej večer, celá unavená. Dneska si to však na plavárni vynahradím, takže sa veľmi teším :) Mimochodom, včera v McCafé som ochutnala novinku, Chai Latté, ktoré odporúčam všetkými desiatimi! Je to úplne úžasný nápoj! Páči sa mi, že tam chodia s takými novinkami, naposledy to bolo Oreo Latte Macchiatto a teraz toto.


Včera som si v meste čo-to pokúpila a urobila si radosť. Spomeniem len veci, ktoré sa dotýkajú mojich príspevkov (to, čo som kúpila pre môjho domáceho miláčika asi nikoho zaujímať nebude). V prvom rade to bola táto miska z F&F Home, ktorá je konečne presne na kašu a nie je obrovská ako tá fialová. Taktiež som si pokúpila milý vianočný hrnček, z ktorého som bola úplne mimo a stál len 0,79€! Je na ňom biely medvedík a mali tam rôzne iné motívy, takže si je skutočne z čoho vyberať. Rozmýšľam, že sa tam vyberiem aj po pohár :) Ako tak vyhrávajú po obchodoch tie vianočné pesničky, hneď má človek z toho lepšiu náladu. Veď sa to blíži rýchlosťou blesku! Ani sa nenazdáme a už tu budú Vianoce. Misku som hneď ráno využila na rannú ovsenú kašu, do ktorej som si zamiešala počas prípravy datle. Na spodok misky som si nakrájala ananás, ktorý som si kašou zaliala. Na vrch poukladala kiwi, ďalšie kúsky ananásu a figy. Čokoláda je to, čo nesmie za žiadnych okolností chýbať! :) 


Akými raňajkami ste začali dnešné ráno vy? :)

12 komentárov:

  1. Ananas miluji, ale nevím proč s kaší mi moc nechutná.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobre si tú kašu schovala pod tým ovocím :-)... A kombinácia s ananásom je zaujímavá, len si akosi neviem predstaviť ako to chutí :-) a u mňa dnes ráno bola klasika, ovsená s troškou medu, banánom a čokoládou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mali sme doma viacej ovocia, tak som sa snažila ho hned aj zjesť :D A s ananásom mi chutí uplne normálne, ja si ju tak robím často :) Tá chuť nie je nič neobvyklé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, moc hezký blog, nechceš se navzájem odebírat?:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. och..kiwi som strašne dlho nemala! strašne mi vadí to šúpanie :D:D nemáš nejaký rýchly návod?:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. my máme na to tú škrabku takže ani nie :D

      Odstrániť
  6. Mňam, vypadá to moc hezky, ikdyž kombinace kaše s ananasem se trochu bojím (ale proč to nezkusit ananas a ještě třeba kokos → už zase myslím na piňa coladu :D), já mám pocit, že mě kaše tolik nezasytí, ale možná je to jen v hlavě.
    Já dnes měla tvaroh s kakaem, banán a ovesnými otrubami:))
    Začínám si psát blog a zkoušet všechno od začátku zdravě/bez přejídání. Kdyby si měla někdy čas a chuť kouknout na můj blog, poradit nebo jen tak prohlédnout, byla bych moc ráda:))
    http://healthyfitmodel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja zbožňujem pinacoladu ♥ tak to si mala úžasné raňajky! :) Ovsené otruby som ešte nejedla, ale rozmýšlala som už, že by som si ich kupila :) A už bežím sa kuknúť na tvoj blog :) Tie o jedle sa mi väčšinou páčia všetky, takže bezpochyby sa mi bude lubiť aj ten tvoj :)

      Odstrániť
  7. To je krásná snídaně ! :) Máš úžasné snídaně, vždy vypadají tak hezky :)
    Já dne měla domácí granolu a mléko, k tomu ostružinky, maliny, rybíz a banán. No a samožrejmě arašídové máslo <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňam! ♥ Ja som ešte domáce musli neskušala, ale už sa na to chystám :)

      Odstrániť
  8. Vypadá to tak...božsky :) Nádhera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mnaaam všetky tvoje fotky na blogu sú skveleeee!! take farbenee a chutneee :D

    OdpovedaťOdstrániť