nedeľa, 24. novembra 2013

24.11.2013 ♥


Ovsená kaša s banánom a granátovým jablkom ♥

Kuracie mäsko so pšenom a kompótom ♥

Ovsená kaša s banánom, vlašskými orechmi a čokoládou ♥

Ananás s jablkom zaliaty s bielym jogurtom a vanilkovým tvarohom, ozdobený figami ♥
Dnešná desiata.
Ten diár mám na to, že si doň každé ráno pozapisujem, čo chcem v daný deň stihnúť a večer si odškrtnem to, čo som aj splnila.
Niekedy mám toho toľko, že takáto menšia organizácia padne vhod.


Kuracie mäsko s grilovaným jabĺčkom, grilovanou mrkvou, pšenom a chilli fazuľkami ♥

Jablko s ananásom a vlašskými orechmi + maminin kakaový koláč ♥

Ovsená kaša s datlami, strúhaným jablkom, ktoré som do nej zamiešala počas varenia a vlašskými orechmi ♥

Penne s rajčinovou omáčkou, chilli fazuľkami a syrom ♥

Pšeno s tekvicovým pyré a vareným karfiolom ♥

Pšeno s prosciuttom, syrom a paradajkami ♥

Taktiež Pšeno s prosciuttom a paradajkami + jabĺčko ♥

Utekám si teraz von zabehať, možno sa ešte dneska ozvem s nejakým príspevkom :* 
Majte sa krásne, oddychujte! ♥

9 komentárov:

  1. Super přehled tvých dobrot! Inspirace určitě nejen pro mě♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňam, vypadá to neuvěřitelně :-o ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je slast pro oči <3 určitě se nechám něčím inspirovat :P ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam, teď bych si nejvíc dala 1. a 2. fotku :p. To granátové jablko je pěkná ozdoba.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ešte aké je chutné! Ani som si to nemyslela. Jedla som ho prvýkrát a je úžasné :)

      Odstrániť
  5. Mňam, vypadá to všechno úžasně :))) Umíš jídlo vždycky dokonale vyfotit :)))

    OdpovedaťOdstrániť