pondelok 4. novembra 2013

4.11.2013 ♥


Dúfam, že ste dnešný pondelok začali lepšie ako ja. Tešila som sa, že budem mať dobrý deň, pretože dneska som zostala zo školy doma, aby som sa mohla učiť na zajtrajší a pozajtrajší zápočet (máme len dve prednášky, takže o nič zaujímavé neprídem) a hneď ráno ma musia úplne nahnevať mamina so sestrou. Nielenže ma nenechajú vyspať, zato že oni skoro vstávajú, ešte mi aj pokazia náladu a deň za to, že oni sa zle vyspali. Neznášam takéto dni! Tiež Vás vedia takéto veci tak rozčúliť alebo sa nad tým dokážete povzniesť? Chvalabohu, že som sama doma a prídu domov až poobede.  Včera som si ale urobila radosť a napiekla som si tieto úžasné cícerové sušienky od Veroniky, ktorá má najlepšie a najľahšie recepty, takže vždy otváram jej príspevky s veľkou radosťou. Cícerové sušienky mi strašne strašne chutia, len som mohla pridať ešte viacej medu, pretože arašidové maslo doma nemáme/nejeme/neobľubujeme, takže nie sú také sladučké. Určite si ich však budem piecť znova a medu tam pridám viacej :). Sú úžasné najmä s tvarohom a jogurtom, takže tá kombinácia je úplne najlepšia. Recept sem dávať nebudem, keďže som Vám sem dala odkaz na Veronikin. 


... a dnešné raňajky s tou dobrotou! Ovsená kaša s bielym jogurtom, banánom, cícerovými sušienkami a posypaná kakaom... 


A aký by to bol začiatok dňa bez rannej kávičky? U mňa úplne nepredstaviteľné!


Čo dobrého ste raňajkovali vy? :)

13 komentárov:

  1. Mne takto včera pokazilo ráno jedno nepríjemné prekvapenie. Chcela som si spraviť prvú tohto sezónnu ovsenú kašu. Otvorila som dózu s vločkami a vyrojilo sa na mňa asi 20 molí :(
    Inak tie cícerové sušienky mám tiež v pláne. Len vždy zabudnem kúpiť cícer. Nuž, keď má niekto pamäť ako ementál..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je blbé :/ ako sa tam mohli vziať? Do uzatvorenej nádoby? Ale cícer si kúp čo najskôr, lebo je to fakt dobrota :)

      Odstrániť
  2. hmm..tak to vyzerá naozaj veľmi dobre..ja som jogurt prestala jesť, lebo som z neho začala priberať..fakt :D Dnes som si pochutnala na dvoch celozrnných toustových chlebíkoch so šunkou a kávičkou s malým domácim zákuskom..takže ja som ráno začala veľmi dobre :)) mňa našťastie ráno nikto nevytáča :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to teraz vážne? :D pane bože. Teraz si ma dosť vystrašila, lebo ja jem dosť vela a najmä tvarohu teda. Asi by som to mala obmedziť, no tvarohu sa tak ťažko odoláva. Najlepšie je fakt to nekupovať, vtedy ma nemá čo lákať aspoň :D A som rada, že tvoje ráno bolo super :)

      Odstrániť
  3. Tak dobre ti robí trápiť ľudí? Veď ja tu chodím len slintať :D.

    Julie's blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D pane bože. Ja ked som si prečítala prvú časť vety mi tak začalo biť srdce, že nejaký negatívny komentár dostanem a potom som si prečítala zvyšok :D

      Odstrániť
  4. Tak mňa pravidelne ráno rozčuľuje ocino, ten keď vstáva, musí o tom vedieť celý dom :-) ... ale už som sa nejako naučila preniesť sa cez to a nevnímať to... a hlavne, také dobré raňajky ako tie tvoje sú skvelý recept na zlepšenie nálady...:) a inak keď sa ti zdali tie sušienky málo sladk, skús pridať rozmačkaný banán, síce budú chuťovo trošku iné, ale sladšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto je skvelý nápad! Určite tam nabudúce pridám ten banán :) Zlatáá si :)

      Odstrániť
  5. Tak snad už je špatná nálada pryč :) Také jsem snídala ovesnou kaši s banánem + ještě s mákem. A cookies vypadají moc dobře, obdivuju že si dáš jen 3 kousky ke snídani, já bych to snědla asi celé :D A hodně štěstí při zápočtech, taky mě ve středu čeká, takže dnes a zítra - celodenní učení :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no nie je ma v čom obdivovať :D skôr by som sa mohla hanbiť :D po raňajkách som zjedla dva maminine zákusky a sušienky som piekla včera podvečer a hned som zjedla tri :D

      Odstrániť
  6. Ty vypadají suprově :) Hrozně mě těší, že máš můj blog ráda, děkuju! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňam! ty sušenky musím co nejdřív vyzkoušet! :)

    OdpovedaťOdstrániť