nedeľa, 17. novembra 2013

Breakfast + Weekly workout ♥


 Tak čo? Pochválte sa, aký ste mali víkend? :) Ako ste ho trávili? Dneska bola poriadna zima, cítila som sa už ako v decembri, ešte aj na cvičáku sme skoro zamrzli, budúci týždeň si už beriem pekne šál a rukavice, pretože prsty mi takmer odmrzli. Avšak som bola veľmi sklamaná, pretože môj pes úplne vyvádzal, až som nechápala čo sa mu to stalo. Odchádzala som odtiaľ smutná a myslela som si, že sa to so mnou bude vliecť už celý deň, no našťastie to prešlo. Väčšinou keď sa mi deň začne zle, tak mám pokazenú náladu na celý deň, no chvalabohu sa tak nestalo. Vidím to však tak, že sa mu budem musieť venovať ešte viacej, aj keď netuším ako to urobím, pretože zo školy chodím domov až večer a popri tom mám ešte kopu iných povinností, no nejak to budem musieť vymyslieť. Ako môžete vidieť na fotke, ráno som začala s teplou ovsenou kašou, kde som banán poukladala na spodok misky, pretože to ovocie mi stále pozakrýva tú (krásnu) kašu, že ju ani nie je vidieť, tak som to tentokrát vymyslela takto.  



A keďže je dneska nedeľa, tak sa tu objavuje aj rozpis môjho celotýždňového cvičenia. Priznám sa, na stredu som mala naplánované Cardio, teda beh,
bohužaľ som však mala rest day, pretože som proste nestíhala, tak mi to časovo nevyšlo. Čomu sa však veľmi teším je, že v piatok som mala ísť behať a 
ocko mi zavolal, či nepôjdeme na plaváreň, čomu som sa veľmi potešila, keďže vždy keď som ho volala, tak mal veľa práce. Bola to trošku zmena a dohodli
sme sa, že na plaváreň budeme chodiť spolu každý štvrtok :) Teraz už k samotnému rozpisu:

Pondelok- Cardio:
Beh (7,5km; 49min. 37sec.; 491kcal)

Utorok- Abs:
Booty, Lower ABS & Love Handles Workout

Streda- Yoga:
Love Your Legs Workout
Yoga for Bootylicious Buns & Lean Legs- BeFit Yoga
Moves for Leaner Legs

Štvrtok:

-

Piatok:
Plávanie (45min.)


Sobota- Cardio:
Beh: 17min. (nezaplo sa mi GPS, tak neviem počet km)
+ 33min. 30sek.; 4,97km; 328kcal)
Tone It Up Stretch & Release routine

Nedeľa:
REST DAY !!!


Dneska si opäť pripravím týždňový plán, aby som to mala všetko vopred pripravené a zbytočne sa tým nezdržiavala.
Na dneska je to všetko, prajem Vám krásny zvyšok nedele a oddýchnite si!!! 

8 komentárov:

  1. Miluju tvoje články a ty workouty teď to je pecka!:*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné snídaně a moc se mi líbí tvoje workouty ! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta kašička <3 obdivuju tě, že se ti v té zimě chce běhat :D pěkně si makala!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásně cvičíš!:) A dala bych si kiwi! <3
    Já se o víkendu snažila učit a do toho jsem se aktivně flákala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vždycky rikas, jak už nás musí ty fotky kaši nudit, ale já je miluju čím dál tím víc!:P A víkend? Ten jsem strávila celý někde kdesi, moc jsem parila:D

    OdpovedaťOdstrániť