nedeľa 10. novembra 2013

Food diary ♥

Ryba s dvomi kopčekmi ryže, chilli fazuľkou, kukuricou a paprikou ♥

1. Ryba s bulgurom a pečenou tekvicou 
2. Kuracie mäsko s cícerom, ktorý je ukrytý pod dávkou cherry paradajok, fazuliek a kukuričky 
Kuracie mäsko so zeleninou a bulgurom 

Ako ste si mohli všimnúť, väčšinou sa mi strieda to isté, pretože mojím novým obľúbencom je bulgur , ktorý nahradil dlho nenahraditeľný kuskus. Keďže je úplne jednoduchý a rýchly na prípravu, tak väčšinou keď doma nemám navarenú nejakú inú prílohu, tak siahnem práve po ňom. Neviem prečo som si myslela, že mám tých fotiek viacej :D Možno zato, že vlastne raňajky väčšinou vkladám hneď ráno, keď mám kopu času a desiate a olovranty si nefotím, keďže väčšinou je to to isté (tvaroh+ovocie; jogurt+ovocie+oriešky), tak tam nie je veľmi čo fotiť. Momentálne som však veľmi nešťastná, pretože tekvice sa už minuli a mne poriadna pečená tekvica k obedu a večeri začína veľmi chýbať :( Teraz si utekám trošku zacvičiť, dneska len tak decentne pár videí na bruško a potom von so psíkom a keď sa vrátim, tak by som si chcela ešte čo-to pozrieť aj do školy. Zatiaľ sa majte pekne :)

8 komentárov:

  1. Sympatický jedálniček :) Ja by som síce vynechala prílohy, ale na tých rybkách a mäse so zeleninou by som si veru pochutila.
    Pečenú tekvicu by som si tiež dala, zbiehajú sa mi sliny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Parádní fotky, ta první je fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. myslím že tieto fotky som radšej nemala vidieť :D
    kuchyňa zaplače :D
    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechno to vypadá tak dobře!!! Dokážeš jídlo vyfotit hrozně krásně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechno vypadá fantasticky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úžasné fotky !! :)
    Moc děkuji za komentář na blogu, máš krásný blog !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všechno to máš nádherně barevné !:-) Krása:-)

    OdpovedaťOdstrániť