sobota 9. novembra 2013

Hello weekend ♥


Krásne sobotné ráno Vám prajem ♥
Konečne tu máme opäť víkend, čomu sa skutočne teším :) Nebude to len tým, že konečne po dlhom čase nemám kopu, kopu učenia sa, ale aj mojou dobrou náladou :) Dobre som sa vyspala, dobre som sa zobudila, takže to vidím na skutočne dobrý deň. Dokonca rozmýšľam, že sa do niečoho pustím a niečo dobré upečiem. Mohlo by to byť niečo zdravšie, takže ak máte nejaké nápady alebo overené recepty, ktoré si zvyknete ukuchtiť keď máte na niečo chuť, tak budem rada, ak mi niečo poradíte :) Hlavne jednoduché, pretože ako ste si isto všimli, zložité veci mi veľmi nejdú a mnohokrát tam niečo dopletiem, čiže to dopadne zväčša úplne inak ako by malo. Pokiaľ ide o dnešné sobotné plány, tak plánujem mať celý  deň zapnutý televízor, pretože pre mňa je najväčší relax práve to a môžem len dúfať, že v ňom pôjde niečo dobré. Takisto by som sa veľmi rada dostala k bakalárskej práci, na ktorej pomaly, ale skutočne pomaly už pracujem, ale veľmi mi to nejde, takže mi tento voľnejší víkend prišiel vhod. Snáď sa mi aspoň zhruba podarí napísať 1. kapitolu. Ako môžete vidieť, žiadny špeciálny víkend ma nečaká, pre mňa je špeciálne už len to, že mám trošilinku voľna :) 


No a pokiaľ ide o tie dnešné raňajky, tak to som si včera upiekla mini chlebíky podľa tohto receptu. Dneska ráno som si ich len prihriala v mikrovlnke, natrela cottage cheesom a celé doplnila banánom pokrájaným na krúžalky. Nabudúce si skúsim urobiť dvojitú dávku cesta a dať to do podlhovastej zapekacej misy, aby som si mohla "chlebík" nakrájať. Poprípade sme s maminou rozmýšlali, že by to bolo fajn skúsiť aj do formy na muffiny a boli by z toho také pagáčiky. Uvidíme :) Každopádne ako môžete vidieť, moj Starbucks pohárik má veľmi dobré využitie na ranné koktejly :) 


A čo sa týka mojich včerajších  raňajok, tak som si  urobila ovsenú kašu s banánom, jabĺčkom, vlašskými orechmi. Zaliala som si ju bielym jogurtom a celé dozdobila horkou čokoládou. Toto sú "ingrediencie", ktoré máme doma úplne vždy, takže väčšinou je to dokola to isté. Vždy keď idem do obchodu, tak iné druhy ovocia vyzerajú úplne nelákavo, takže vždy nakoniec skončím u banánov, ktoré nikdy nesklamú a ešte aj dlho vydržia. Aké máte plány na dneska? Idete von, budete oddychovať, poprípade sa učiť? 
  ♥

6 komentárov:

  1. Mňamka :) Já to vidím na nějaký pěkný film se svíčkou a čajíčkem :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to veľmi dobre, ako obyčajne :)
    Najlepšie a najrýchlejšie sa pečú podľa mňa také tie buchty/koláče perníkového typu, kedy všetky ingrediencie iba vsypem do jednej misy, zamiešam, hodím do formy a už sa to pečie. Naposledy mal veľký úspech špaldový jablkový koláč :)
    Môj víkend by sa mal zase niesť v znamení učenia, pretože sa blížia termíny prezentácií a referátov, ale bohužiaľ nemám materiály, z ktorých sa učiť, takže to bude zase o nervy. Navyše, v tomto počasí som úplne nemožná a vôbec sa nevládzem sústrediť :( chcelo by to nejaký života budič, ale už ani čaje mi nepomáhajú.. nemáš nejaký dobrý tip? ;)
    Užívaj si to oddychovanie, určite si ho zaslúžiš :)
    Krásny víkend prajem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No určite sa po podobných receptoch popozerám :) Tak to mi je skutočne luto, no utechou ti može byť aspoň to, že vonku nie je pekné počasie, tak o nič neprídeš :) Čo sa týka životabudiča, na mna čaje ani tabletky na pamäť a podobné veci nepôsobia (no pokial vie niekto o nejakých osvedčených tak sem s tým :D zíde sa to aj mne), takže jediné čo ti možem skutočne odporučiť a urobila som to minule, ked som sa vobec nevedela sústrediť, je prechádzka :) Pre mna je to najväčšie odreagovanie ked idem so psíkom, pretože čerstvý vzduch dokáže fakt zázraky. A hlavne všetko závisí aj od nálady :/ ak ti to dnes nejde, proste dala by som si prestávku a zajtra hned ráno sa zobudila a pustila sa do toho :) Niekedy má človek len zlý deň, to je všetko :) Tiež ti prajem pekný víkend a aspoň trošku si oddýchni :))

      Odstrániť
  3. <3 krásné! přeju pevné nervy s bakalářkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Toto som nemala vidieť. Jednoducho: mňam!
    xo Jajka

    OdpovedaťOdstrániť