pondelok, 18. novembra 2013

It´s Monday morning ♥


Krásne pondeľkové ráno!
Dúfam, že ste sa dobre vyspali, aby ste s dobrou náladou vykročili do nového týždňa :) Dneska netradične na pondelok, som si na raňajky urobila chlebík a nie ovsenú kašu, ako môžete vidieť, opäť s banáínom a tvarohom ♥ To je proste najlepšie! Pridala som si dva kúsky z môjho fazuľového brownies, ktoré sa minulo rýchlosťou blesku a ja som si stihla odložiť posledné kúsky na raňajky (jeden som odložila aj kamarátke do školy, tak dúfam, že nevidela recept, pretože si nie som istá, či to zje tak ľahko :D). 


A keďže je dneska začiatok nového týždňa, pripravila som si aj nový cvičebný plán :) Keďže máme v celku dobré počasie, nič mi nebráni, aby som naďalej pokračovala v behaní, ktoré som si doslova zamilovala. Dúfam, že sa to počasie vhodné na behanie udrží čo najdlhšie. Dokonca som začala uvažovať, že by som si na Vianoce zaobstarala Sporttester. Myslíte si, že sa oplatí doň investovať? Ak ho máte, ste s ním spokojné a využívate ho? Budem rada, ak sa so mnou podelíte o Vaše poznatky :)


Pekný deň Vám prajem, aby ubehol čo najrýchlejšie ♥

2 komentáre: