pondelok, 25. novembra 2013

Lunch and Snack on-the-go ♥

Vo veľkej rýchlosti stíham dneska pridať príspevok, keďže zachvíľku utekám do školy a prídem domov až neskoro večer. Nie je to nič špeciálne, skôr len nejaká tá inšpirácia, čo si zobrať so sebou do školy v podobe obeda a olovrantu. Desiatu som stihla práve predchvíľkou, bol to ananás s cottage cheesom, bielym jogurtom a hrozienkami :)


Na obed som si pribalila penne cestoviny so šampiňónmi a uhorkou ♥


Mamina ma včera potešila nádobkou, ktorú mi kúpila v Kauflande.
Je vo vianočnom štýle, keďže ten čas sa nám pomaly blíži a ja som si hneď dneska do nej zabalila olovrant,
ktorý si budem chrúmať počas prednášky.
Jabĺčko s vlašskými orechmi ♥


Utekám si ešte pobaliť posledné veci a Vám prajem krásny pondelok, nezamrznite!!!

2 komentáre:

  1. Vypadá to úžasně. Zvlášť to jablíčko s ořechami ! <3
    Ta vánoční doza vypadá krásně ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky se mi moc moc líbí to jablíčko s ořechy :))) Je to dobrý nápad na svačinku, děkuji :)))

    OdpovedaťOdstrániť