streda, 27. novembra 2013

Morning run and my delicous breakfast ♥

Krásne dobré ráno Vám prajem ♥
Dúfam, že ste deň začali aspoň tak dobre ako ja :) Dneska som urobila trošku zmenu a rozhodla som sa, že vyskúšam ranné behanie. Vstala som o 5:30, do 5:45 som sa prichystala a už som sa aj vydala na cestu. Predtým som však vypila vodu a zjedla jeden banán, aby som mala energiu hneď z rána. Poviem Vám, lepšie som ani urobiť nemohla a odteraz vždy, keď sa bude chodiť dať, pôjdem jedine ráno! Nikto nikde, všade úplný kľud, čerstvý vzduch, počúvanie hudby, proste úplne úžasné! Ani som sa nebála tak, ako niekedy večer, lebo predsalen sú ľudia všelijakí. Zabehla som 6,2km za 43 minút. Keď som sa vrátila domov, rýchlo som poupratovala nejaké veci, schmatla svojho milovaného psíka a šla som s ním na prechádzku, aby sa vyvenčil. Domov som sa vrátila o 7:30, prichystala mu raňajky, čistú vodu a konečne sa dala do prípravy tých mojich.


Čo by padlo po tak produktívnom ráne lepšie, ako poriadna miska ovsenej kaše!
To je proste nenahraditeľné. Takže som si ju urobila opäť s Chai mlieka a banánu a na vrch som poukladala kiwi a banán.
Celé som si to posypala škoricou, doplnila tvarohom a vlašskými orieškami. Ovsená kaša + tvaroh je úžasná kombinácia, pretože
keď si to celé pomiešate, vznikne Vám poriadna, krémová kaša ♥


Dneska som zostala doma zo školy, spravili sme si menšie voľno, pretože mám toho tak strašne veľa, že ani netuším, kedy to všetko postíham :(
Takmer celý víkend nebudem doma, takže vtedy nebudem mať čas. Musím si to poriadne zadeliť, aby som mala prehľad, čo kedy a ako urobiť.
Prajem Vám krásnu stredu, hneď tu máme víkend, takže už to vydržte! :* ♥

7 komentárov:

  1. mňaam ideálné na ráno,...obdivujem ťa, ja ráno behať nechodím..., akosi neviem vstať tak skoro, v lete to bolo lepšie, vstala som a šla si zabehať, teraz sa mi podarí len večer :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zas práve ľutujem, že som sa na behanie nedala už v lete :/ Vždy som čakala na to, že niekto pôjde so mnou, nieže by som šla sama. Tak je to aj tak najlepšie :)

      Odstrániť
  2. Taky přemýšlím že zajdu běhat ráno :-P a dnes jsem mela stejnou snídani ♡ a byla vyborna.. těším se na další inspiraci zlato :-* je krása na to koukat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem ♥ Určite sa na to daj, deň je hned krajší a máš plno energie :))

      Odstrániť
  3. Tak za toto ťa obdivujem, keď sa prinútiš vstať tak skoro a ísť behať :-) Dobrý začiatok dňa ... A tie tvoje raňajky vyzerajú vždy tak krásne :-) Inak, tiež som mala dnes rovnaký nápad a urobila som si voľno od školy, podobne ako ty, neviem čo skôr koľko toho mám...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To musí být úžasné, běhat tak ráno, když je všude klid ! Já na běh moc nejsem, spíše to nějak neudýchám, moje fyzička není nic moc. Jsi fakt dobrá !! :)
    Ta kašíčka vypadá opět tak úžasně...slintám !!
    Držím palce, ať všechno zvládneš !!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jako vždycky krása :)) Škoda, že jsem teď nemocná a nemám na to chuť takovou, jako bych určitě měla jindy...

    OdpovedaťOdstrániť