nedeľa, 10. novembra 2013

New passion: Running ♥

Rozhodla som, že napíšem kratší článok o mojom cvičení :) Začnem s tým, že som už necvičila strááášne strááášne dlho (tak normálne, priebežne ani nerátam)... vlastne od letných prázdnin. To hopsanie doma podľa videí ma úplne prestalo baviť, tak som sa na to vykašlala. No čomu som skutočne prišla na chuť a ľutujem, že som sa na to nedala už skôr, napríklad v lete, je dlho ospevované behanie. Na to mám náladu stále a ani si to neuvedomujem, no ten čas tak rýchlo uteká, že sa ani nestíham diviť. A viete čo je najlepšie? Nikomu nemusím vyvolávať, či by so mnou nechcel ísť behať, len sa vyberiem sama večer, kedy mi to vyhovuje a behám si vlastným tempom. Nikomu sa neprispôsobujem a to je na tom to najlepšie. Stiahla som si do mobilu úžasnú aplikáciu Runtastic, ktorá meria čas, km a aj spálené kalórie (na koľko je presná, to neviem), no ja som s ňou veľmi spokojná. Jediné, čo ma mrzí je, že si neviem "odfotiť" ubehnutú trasu. Rozmýšľam, že si stiahnem aplikáciu Runtastic Pro, lebo je vraj rozšírenejšia o nejaké funkcie. Máte s touto aplikáciou skúsenosti? Ktorú používate vy pri športe? 


Na fotke môžete vidieť moju čierno-fialovú výbavu na behanie. Zo Sportsdirectu som si objednala ten úžasný pás, na ktorom je vrecko na mobil + fľašu. Fľaša bola dokonca k tomu :) (to, že to budem využívať aj na iné účely je veľkým +, je to skvelá vec keď idem na dlhšiu prechádzku so psíkom alebo na výcvik). Majú tam úplne perfektný a široký výber oblečenia na športovanie a o tých nízkych cenách ani nehovorím. Tam by si človek skutočne vedel vyberať.

zdroj: tumblr

A teraz k môjmu nie veľmi slávnemu rozpisu cvičenia tohto týždňa: 
Pondelok:

Piatok:
Beh (4,83km; 31min 36sek; 315kcal)
http://www.youtube.com/watch?v=zuyos8PMGe0#t=363

Sobota:
Beh (6,69 km; 46 min. 42 sec; 449kcal)

Nedeľa:
Intense Ab Workout
Six Pack Abs
Adios Love Handles Bye Bye Muffin Top

+
hodinové prechádzky počas týždňa do cvičenia ani nerátam

Dneska sa chystám si urobiť vopred plán na celý týždeň dopredu. Bude sa mi to lepšie sledovať a nebudem musieť zbytočne tráviť čas s hľadaním videí, čo takisto zaberie trošku viacej času, ako by som chcela. Ak to budem mať pripravené vopred, bude to lepšie len pre mňa :) Zvyknete si robiť rozpis cvičenia? Ktorému druhu športu sa venujete najradšej a najčastejšie? Pokiaľ sa Vám do cvičenia veľmi nechce, tak Vám určite odporúčam si poprezerať inšpirujúce tumblr obrázky, ktoré Vás hneď nakopnú. U mňa to vždy zaručene funguje. No najväčšiou motiváciou je pre mňa aj tak  ten dobrý pocit, ktorý mám po behaní, pretože som plná energie a najradšej by som robila milion vecí naraz. Nezabúdajte aj na môj tumblr, kde sa snažím pridávať čo najčastejšie. Už mi len zostáva Vám zaželať krásny nedeľný večer, na dneska je to všetko :)
Dobrú noc ♥

8 komentárov:

  1. Tiež som si behanie obľúbila, síce už v lete, ale tak to v tom teple bolo skôr trápenie ako behanie, teraz je stále mokro a blato ( chodím behať po poľných cestách )... Tak sa už teším na jar, bude lepšie. Ja používam od Nike aplikáciu Running, som spokojná, ale nemám ju s čím porovnať... A k tomu rozpisu, nerobila som, ale pred mesiacom som s tým opäť začala, po takej dlhšej prestávke ( tiež cvičím doma a po čase ma to omrzelo )... A asi preto mám rada také tie komplexné programy ( napr. od Jill ), lebo nemusím rozmýšľať a plánovať a hľadať čo budem cvičiť... A hlavne vždy pri tom prekonám svoju lenivosť večer keď prídem zo školy a donútim sa cvičiť, lebo to nechcem prerušiť :-) Tá bunda na behanie je úplne super, tiež zo Sportsdirectu? Musím pozrieť čo tam majú :)... A myslím že ten týždeň bez cvičenia si si pekne vynahradila cez víkend... Treba si tiež aj oddýchnuť cez týždeň, nič sa nemá preháňať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj, dakujem za tip :) Kuknem sa aj na tu tvoju aplikáciu. Ide aj bez pripojenia na wifi? S tým počasím máš pravdu, ale myslím si, že ak by si išla večer po normálnych cestách (alebo po chodníku ako ja:D) tak sa to celkom dá :) Ja som včera parádne zmokla, ale aspoň nikto nebol na ulici :D A bundu nemám odtial, tá je z Gatu len za 5€ :D Mala som šťastie, ale kupovala som ju len nedávno, takže je dosť pravdepodobné, že ju tam ešte budu mať :) Kupovala som si ju hlavne na behanie, za tú cenu by ju tam bolo škoda nechať :)

      Odstrániť
    2. Nie, mylsím že nie, lebo potrebuje GPSku, to je tá nevýhoda. Musím vyskúšať aj ja tú tvoju a porovnať to :)... To by sa asi dalo, len som si už tak zvykla na ten mäkký terén, že ten asfalt a betón mi veľmi nevyhovujú... Si to mala aj s takým malým osviežením a aspoň sa nemla kto diviť tomu čo robíš, prečo beháš :-) No to je skoro ako zadarmo, sa tam asi pôjdem pozrieť, na behanie sa hodí :-)

      Odstrániť
    3. Tá moja ide aj bez wifi, takže tomu sa ozaj teším :) Tiež mám zapnutú vtedy GPS a vidím aspoň terén, akurát to neviem odfotiť. Ale možno si predsa len stiahnem aj tu RuntasticPro, tá tuším meria aj tep a pod. stojí 5€, takže počkám na dobitie kreditu :D Presne tak, a dokonca je aj normálne nositeľná si myslím, ked niekto chodí športovo oblečený aj do školy, lebo je pekná :) Chod sa určite pozrieť :)

      Odstrániť
  2. i also love running,jogging ;)

    http://www.cristinasurdu.com/2013/11/all-leopard-everything.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obdivuji tě, že dokáže tolik uběhnout ! Já se hned zadýchám a prostě nemůžu. Asi to chce trénink :)
    Jinak tvá výbavička je parádní ! A tumblr taktéž ! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa práveže čudovala ked som išla uplne prvýkrát behať, že som bez prestavky zabehla 7km, s takými 2minutovými prestavkami 8. Takže netuším kde sa to vo mne vzalo, prekvapila som samu seba :)

      Odstrániť
  4. Já taky ppuzivam Nike Running :-)

    OdpovedaťOdstrániť