pondelok 11. novembra 2013

New week, new plans ♥


Dobré ráno prajem ♥
Hneď takto z rána som sa poponáhlala s príspevkom, aby som to tu nenechala len tak :) Raňajky Vám opisovať ani nebudem, vidíte to samy, stará známa ovsená kaša ♥ Prejdem však k niečomu novému, čo sa tu ešte neobjavilo a zmienila som sa o tom vo včerajšom príspevku, kde som Vám spomínala, že by som si rada zostavila cvičebný plán na celý týždeň, aby som v tom mala prehľad. Tu ho máme a ja sa budem snažiť ho dodržať :) Zostavila som si ho sama podľa toho, kedy a ako mám školu. Týka sa to najmä behu, keďže nikdy nechodím behať deň pred školou, pretože behať chodím večer a nechce sa mi znova si umývať vlasy (som proste lenivec a radšej idem skoro spať :D). Je to pomerne jednoduchý plán, nič zložité tam nehľadajte, na to ja veľmi nie som, takisto ani na cvičenia, pri ktorých si idem ,,vypluť dušu". Je zostavený podľa toho, čo ma baví, pretože to je najdôležitejšie. Robiť to, čo Vás napĺňa. Videá cvičení k jednotlivým dňom doplním opäť v nedeľu, snáď poslúžia ako malá inšpirácia :) 


Prajem Vám úspešný začiatok nového týždňa ♥

8 komentárov:

  1. Na mě je to moc cardia a málo posilování teda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Co by si pridala popripade zmenila? :-) ten beh sa snazím co najcastejsie teraz,pokial je este take celkom dobre pocasie,preto je to tak casto :-) ale budem rada ak by si poradila,lebo predsa sa v tom vyznaš viacej a hlavne by som rada schudla z nôh no :-/

      Odstrániť
  2. mňamky kašička, aj ja už zase kašičkujem na raňajky :)
    a presne tak ako píšeš dôležité je robiť to čo ťa fakt baví a napĺňa, pekne si si to rozvrhla :) môj plán by vyzeral asi tak , že každý deň fitko :D takže určite by to nebolo také zaujímavé ako máš ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kašičky a taketo počasie,to proste patri k sebe :-) fitko by som tiez skusila,keby tu mame a viem ze dochadzanie do mesta by ma prešlo a unavovalo:-/

      Odstrániť
  3. Ta kašička vypadá krásně ! Mňam !
    Tvoje cvičební plány se mi líbí, taky bych přidala více posilování, nejen kardio :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já bych samotné kardio už nemohla:) ráda to kombinuju..nejlépe nějaká lekce ve fitku a HIIT:)

    OdpovedaťOdstrániť