nedeľa, 24. novembra 2013

Pancakes for my sister & Weekly workout ♥


Najskôr by som tento príspevok rada začala cvičením, ktoré som absolvovala tento týždeň. Ako samy uvidíte a viem to aj ja sama,
mám veľa cardia a málo posilovania, no nejak sa neviem premôcť na cvičenie podľa videí a hlavne nie, keď prídem unavená zo školy :/
Beh je fakt to, čo ma baví aj keby som odpadávala od únavy. Práve som rozmýšlala nad tým, či je možné behať aj v zime,
lebo ak nie, asi sa budem veľmi nudiť. Rozhodla som sa, že na Vianoce si pod stromček budem priať Sporttester.
Máte s ním skúsenosti? Ktorý je podľa Vás najlepší a odporučili by ste mi ho? :)


Utorok- Yoga:
http://www.youtube.com/watch?v=LwP8G5ot-kg

Štvrtok- Cardio:
Plávanie- 45minút

Piatok- Cardio:
Beh- 56 minút

Nedeľa- Cardio:
Beh (51 minút, cca. 7km)


Dneska má moja sestra narodeniny a ako ste si už pohli všimnúť tí, ktorí ma sledujete na Instagrame, pripravila som jej prekvapenie v podobe palaciniek. Okrem toho som jej kúpila kyticu kvetov, keďže kvety ešte na narodeniny nedostala a mne sa zdalo ako vhodný darček. Ona sa potešila a ešte viac si pochutnala na palacinkách, ktoré si nevedela vynachváliť. Dve som naplnila vanilkovým jogurtom a tretiu nutelou. Vrch som ozdobila tečúcou čokoládou, nutelou a celé to doplnila lentilkami. Aké darčeky najradšej kupujete/robíte? Dávate prednosť materiálnym veciam alebo radšej pripravíte niečo od srdca? :)



Pekný večer Vám prajem ♥

11 komentárov:

  1. Ty palačinky vypadají krásně ! A ta kytice taky ! <3 Doufám, že se sestře moc líbila :-)
    Já obvykle kupuji něco dobrého, a nebo (když je to pro holky) vyrábím nějaký ten šperk :-)
    Jak si to ozdobila tou čokoládou ? Máš na to něco speciálního ? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj :) To je úžasné, že im niečo vyrábaš, určite sa musia veľmi tešiť :) Potom sa tie darčeky cenia o to viacej, lebo im ich vyrábaš zo srdca :) Tú čokoládu si robím tak, že do pohárika si dám za pár lyžičiek kakaa a toršku vody, potom to rozmiešam, aby mi vznikla hustejšia čokoláda. Tú dám do malého sáčika,ktorému urobím pomocou nožničiek dierku v jednom rohu, teda ten roh ako keby trošku odstrihnem a potom ozdobím to, čo chcem :)

      Odstrániť
  2. Teda ty jsi na sestřičku hodná! Krása!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to seš super ségra! Taky chci zas přidávat týdenná rozpis cvičení, ale chci se zaměřit na jógu a pilates hlavně.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já tě chci za sestru <3 Nádhera..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, určite choď behať aj v zime. Ja behávam aj keď je sneh. Mám jednu takú zimnú trasu, kde cestu lemujú stromy a je to nádhera, tie zasnežené vetvičky a zamrznutý potok vedľa :) Škoda len, že tade nechodia ohŕňače :D Inak v zime chodím behávať vo vibramách a s turistickými návlekmi, aby sa mi sneh nesypal do topánok. Zdá sa mi, že je to ale trocha namáhavejšie ako v lete, ten sneh je predsa iný povrch, ale to vŕzganie pod nohami stojí za to, je to super pocit a keď sa rozsneží, tak sa neviem vynadívať :) A oblečená chodím skoro tak, ako v jeseni, vôbec mi nebýva zima....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj super ! :) Dakujem ti za nápad, pretože na vibramy som ani nepomyslela, že by sa v tom pohodlne utekalo, takže dakujem ti strašne :) Popozerám sa po obchodoch a internete a musím si nejaké kupiť :)

      Odstrániť
  6. Taky přeju všechno nejlepší :)) Palačinky jsou úžasný :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sporttester mám už druhý model od Polaru a super! Měla jsem obyčejnější FT7 a byl bezvadný. Ovšem patří mezi ty dražší, no, hodinky+pás vyjdou na 2tisíce a pokud chceš tréninky mít na internetu v deníku, tak propojovací prvek vyjde na dalších 1200 kč. http://www.polar-eshop.cz/2414-polar-ft7-damske ale jsou fakt super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem ti velmi pekne za radu! :) Si prvá, ktorá mi ohladne toho poradila. Určite sa nan mrknem :) Priznám sa, že na tento som sa ešte nepozerala, pretože väčšinou všade som videla sporttestery značky Sigma. :)

      Odstrániť