štvrtok 7. novembra 2013

Random ♥

Ahojte! Dneska prinášam len zopár (naozaj len zopár, bohužiaľ) fotiek z posledných dní. Keďže od zajtra som doma, budem povinne fotiť jedlá, aby tu toho pribudlo viacej :) Mimochodom som chorá, takže mi ten predĺžený víkend padne akurát vhod, aby som tú chrípku rýchlo vyležala. Ešte dneska  som bola vonku s kamarátkou, s ktorou som sa nevidela už dlho, tak som to nechcela zrušiť, avšak som sa pre istotu poriadne naobliekala. Snáď Vás toto ochladenie tak nepoznačilo a ste všetci zdraví. Hneď na prvej fotke môžete vidieť môj tradičný večer pri teplom čajíku, pretože kávu sa snažím obmedziť, najmä za to, že si do nej stále pridám nielen mlieko, ale aj cukor, čo teda nie je práve najlepšie. No a keďže M&S navštevujem dosť často, pretože tie ich potraviny to je hotový raj, tak ma tam nasposledy zaujali najmä čajíky, ktoré vás hneď zlákajú ich krásynm obalom, tak som po jednom hneď aj siahla. Kúpila som si príchuť "Rooibos s vanilkou", no pokiaľ by ste si ho kupovali kvôli tej vanilke (podobne ako ja), tak si kúpte radšej iný, pretože vanilku v ňom vôbec nie je cítiť. Napriek tomu som však s čajíkom veľmi veľmi spokojná a plánujem tam nákup ďalších čajov hneď ako miniem tieto vrecúška. Tí, ktorí si poviete, že sú to "čaje ako všetky ostatné" tak omyl. Tieto majú inú konzistenciu, takú hustejšiu, "krémovejšiu", takže skutočne ich odporúčam :) Dokonca si môžete do nich pridať aj mlieko (to som však neskúšala). Zvyknete si kupovať čaje v  M&S? Akú príchuť by ste mi odporučili? :) 


A jeden veľmi veľmi rýchly obed po príchode zo školy. 
Nie je to nič pekné na pohľad, no bolo to skutočne výborné. Bulgur s tekvicovým pyrém ma fakt veľmi zasýtil. 
To je už raz tak, keď pcháte tú tekvicu naozaj všade :D


A opäť jeden z mojich krabičkových obedíkov.
Na ľavej strane zakrytá obľúbená pečená tekvica a na pravej strane špagety s mletým mäsom,
na ktoré som si postrúhala srvátkový syr, ktorý je vy-ni-ka-jú-ci! Je z Lidl a je to niečo na štýl mozzarely.
Je fakt úžasný, takže opäť odporúčam! Je to značka Pilos s 13% tuku. 


A na záver moje nie veľmi lákavé a dizajnovo upravené raňajky, no niet sa čo čudovať,keď som ich jedla o 5:30,
takže hlavným cieľom bolo predovšetkým sa čo najrýchlejšie najesť.
Vychutnala som si ich prvýkrát v teplej postielke, pretože som sa ešte medzitým učila na zápočet.
Jednoduchá ovsená kaša s celým banánom a vlašskými orechami.


Na dneska je to už všetko, utekám si konečne vychutnať večer pred televízorom s čajíkom v ruke 
a Vám prajem krásny štvrtkový večer  ♥

5 komentárov:

  1. Ten srvátkový syr mám aj ja veľmi rada :)
    Skoré uzdravenie želám, nech ťa tá chrípka rýchlo pustí, ja, chvalabohu, zatiaľ odolávam všetkým nástrahám počasia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám rada tvoje jedlé randomy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já miluju čaj z Marks & Spencer. Koupila jsem si jasmínový a je úplně vynikající. Má silnou, výraznou a výbornou chuť.. ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno? :) tak to ho budem musieť vyskušať :) ja mám rada ovocné, takže ten si chcem nabuduce, no ako to tak vidím, tak zrejme pôjdem od jedného k druhému a vyskušam všetky :D

      Odstrániť
  4. Tiež obľubujem čajíky z Marks and Spencer.
    Zatiaľ som mala tieto http://miaglamour.blogspot.sk/2014/04/tea-time.html a sú naozaj super.
    Mia

    OdpovedaťOdstrániť